Hvor skal I føde henne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

rogerrasch

Gaia skriver:

Hej bare af ren nysgerrighed, hvor skal I så føde henne? Jeg kan jo begynde, skal føde på Viborg sygehus med termin den 25 April 2012

hillerød sygehus med termin den. 9 februar 2012

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Gaia

TrineMine86 skriver:

Også i Viborg    med termin d.23 i denne måned, koooom ud bette fis

Puster ve-støv hen til dig Spændende hvornår baby melder sin ankomst. Er det første barn?

Anmeld

10. september 2011

Gaia

Truddi skriver:

Normalt Randers d. 11 April, men har valgt Næstved sygehus da min mor arbejder der, og da det skulle være et fantastisk sted at føde :-)...

Der er da et stykke vej fra Randers til Næstved men kan da så godt forstå du vælger det sygehus når din mor arbejder der det i sig selv giver jo tryghed . Hvordan gør I så når tiden nærmer sig? Går ik ud fra du tagere fra Randers til Næstved imens veerne køre afsted.

Anmeld

10. september 2011

Chiip91

Odense termin 4/4-12 indtil vidre 

Anmeld

10. september 2011

Gaia

Sof skriver:

Håber nu han enten kigger ud lidt før, eller venter til efter juledagene  Men mon ikke han vælger d. 24 

En dejlig julegave Så skulle han meldes sin ankomst om formiddagen, så kunne i sammen holde Jul om aftenen smadder hyggeligt

Anmeld

10. september 2011

Wimmie

Gaia skriver:

Hej bare af ren nysgerrighed, hvor skal I så føde henne? Jeg kan jo begynde, skal føde på Viborg sygehus med termin den 25 April 2012

Hvis alt går som planlagt skal jeg føde hjemme i min stue med termin den 18. december 

- Hvis ikke bliver det på Odense Universitetshospital.

Anmeld

10. september 2011

Mor til Frederic og Freya

Gaia skriver:

Kolding - termin 22 april 2012

Anmeld

10. september 2011

TrineMine86

Gaia skriver:

Puster ve-støv hen til dig Spændende hvornår baby melder sin ankomst. Er det første barn?

mange tak, det modtager jeg gerne

ja det er den aller første, så vi er meget spændte

Anmeld

10. september 2011

Sof

Gaia skriver:

En dejlig julegave Så skulle han meldes sin ankomst om formiddagen, så kunne i sammen holde Jul om aftenen smadder hyggeligt

Lige præcis og så kan man også spise en masse julemad i stedet for at han fylder hele maven og giver halsbrand fordi maden er for fed 

Anmeld

10. september 2011

CamillaValby

Hvidovre med termin d. 27/09-2011

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.