Richard tudefjæs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

CA

Ej men hvor er han da søøød! Også selvom han ser ud som om, at det er MAJET synd for ham. Den lille bimmer! 

Synes også snart tænderne burde komme ordentligt ud her! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

DK

Heldigvis aftog tuderiet hen over weekenden. Tandkødet er ikke længere neon-rødt, og jeg tror at vokseriet tager en pause.

Men for dælan....

Anmeld

12. september 2011

Riksen

Stakkels Richard... dejlig at han har fået en lille pause fra tandvokseriet.

Sådan så Karla også ud i sidste uge, hvor tand nr. to tittede frem. Hun var meget svær at trøste og havde også svært ved at falde i søvn, så det var hårdt - også for moderen

Vi har talt om, at det må føles som at have vokseværk i gummerne - kan huske de aftener/nætter, hvor man som barn ikke kunne sove pga. vokseværk i benet.... hold da op, det kunne gøre ondt.

Anmeld

12. september 2011

DK

Jeg har en visdomstand der vokser lidt af og til. Den kan godt være der og er ikke et "problem". Ud over at det faktisk gør mega ondt når den vokser. Hele min kæbe er bare øm, og inde i munden gør det ooondt... Så hvis de har det på samme måde, så kan jeg godt forstå at de er tudefjæser!

Og jo. Når de har fået tænder, så kommer vokseværket. Jeg voksede en vinter 12 cm på 3,5 mdr. Ejjj det gjorde SÅ ondt i mine skinneben. Og uanset hvad jeg skulle så væltede jeg ting og faldt over mine egne ben. Det var en hæslig periode!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.