Richard tudefjæs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.275 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. september 2011

DK

Argh... i går og i dag.... TUDEFJÆS! De små tænder i overmunden driller. Især den venstre har rørt på sig de sidste dage og er helt nede og røre bunden af gummen og må titte frem en af de nærmeste dage. Eller det håååber jeg sørme den gør for Richard har set sådan her ud de sidste dage:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

DK

Ejj han har vist en dårlig dag idag, det bette pus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. september 2011

Maja88

årgh de dumme tænder...
jeg tror de første er på vej her.. og hun har skreget i de høje toner fra 7.30 til 12.00...
så kan sagtens følge dig...
stakkels Richard

Anmeld

9. september 2011

piadas

Jeg har også troet læææænge, at Idas tænder også er på vej, men jeg tror ikke, det er meningen, hun skal have nogle!

Men øv øv med lille Richard (er han så lidt Bimmer igen)! Du må undskylde, men jeg kom altså til at grine - hvor er det billede fra tremmesengen for sjovt!

Anmeld

9. september 2011

DK

Maja88 skriver:

årgh de dumme tænder...
jeg tror de første er på vej her.. og hun har skreget i de høje toner fra 7.30 til 12.00...
så kan sagtens følge dig...
stakkels Richard

Arghh de er altså bare så lange de dage hvor de bare er kede af det...

Anmeld

9. september 2011

DK

piadas skriver:

Jeg har også troet læææænge, at Idas tænder også er på vej, men jeg tror ikke, det er meningen, hun skal have nogle!

Men øv øv med lille Richard (er han så lidt Bimmer igen)! Du må undskylde, men jeg kom altså til at grine - hvor er det billede fra tremmesengen for sjovt!

Jamen det SÅ også sjovt ud. Det var også derfor jeg blev nødt til liiige at fotografere

Jeg har købt sådan en tynd madras i Ikea som passer til tremmesengen. Den vil jeg så klippe midt over på langs og sy et betræk til og bruge som sidestykke. Så kan det lidt bedre holde faconen og han ikke så nemt få benene ud igennem. Det er bare lige det der med at få det gjort...

Anmeld

9. september 2011

Sofia

Ejj men lille Richard da, sådan er man jo slet ikke vant til at se ham! Håber de tænder snart er søde ved ham!

Anmeld

9. september 2011

DK

Sofia skriver:

Ejj men lille Richard da, sådan er man jo slet ikke vant til at se ham! Håber de tænder snart er søde ved ham!

Ja jeg kan næsten heller ikke kende ham. Det værste er at han stadig ikke gider putte

Anmeld

9. september 2011

Maria-s

Nååååårrrhhhh det bette pus!.... Ja UHH hvor ER de bare lange de der dage hvor der bare er brok, hyl, skrig og skrål!.... Heldigvis er de hurtig glemt igen, når det gode humør vender tilbage. Håber for jer at det er snart!

Hehe den der med tremmesengen gør Noah også bare SÅ tit i sin "kravlegårds-tremmeseng" og for filan han kan skrige af arrigskab når han bliver vred over han ikke kan komme fri, hvis jeg ikke lige har set det med det samme!

Anmeld

9. september 2011

AnneBJ

Stakkels lille Bimmer!

Felix lå med garanti også sådan, hvis ikke det var fordi sengeranden er syet længere end nødvendigt, og snoet ind mellem tremmerne. Så den sidder rimelig fast, og han kan ikke få benene ud! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.