Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Oktoberbaby11 skriver: Jeg købte to i bilka, fordi mine andre blev for små, men men nu er disse også blevet for små, så synes ikke du skal købe før efter mælken er løben til, gør jeg hvert fald ikke
Jeg købte to i bilka, fordi mine andre blev for små, men men nu er disse også blevet for små, så synes ikke du skal købe før efter mælken er løben til, gør jeg hvert fald ikke
Godt, jeg venter også! Det lyder umiddelbart også mest smart at gøre det - jeg kan stadig passe mine BH'er fra før jeg blev gravid, men mon ikke de eksploderer pludseligt..!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
132319 skriver: Jeg nåede slet ikke at tænke i de baner, da jeg fødte 6 uger for tidligt.På hospitalet havde de nogen fra Libero som kostede 5 kr, sådan en slags tynd sportsbh der kunne udvide sig og dem var jeg rigtig glad for. Jeg købte 2 stk og har dem faktisk endnu Da jeg kom hjem var det dagen før juleaften og jeg fik en rigtig ammebh i julegave og efter nytår gik jeg i H&M og købte to mere.Jeg har stadig de samme ammebh'er, her anden gang hvor jeg stadig ammer så de har holdt godt
Jeg nåede slet ikke at tænke i de baner, da jeg fødte 6 uger for tidligt.På hospitalet havde de nogen fra Libero som kostede 5 kr, sådan en slags tynd sportsbh der kunne udvide sig og dem var jeg rigtig glad for. Jeg købte 2 stk og har dem faktisk endnu Da jeg kom hjem var det dagen før juleaften og jeg fik en rigtig ammebh i julegave og efter nytår gik jeg i H&M og købte to mere.Jeg har stadig de samme ammebh'er, her anden gang hvor jeg stadig ammer så de har holdt godt
Ja, okay - så havde du ikke så mange valg jo
Lyder super du lige fik en i julegave så! Og dem på sygehuset lyder da heller ikke helt tossede eftersom du har dem endnu Det er godt at høre!
HeidiØ skriver: Super!! Ved du hvad, så tror jeg altså jeg venter - jeg har pakket ammeindlæg i tasken, så det burde skulle gøre det! Tak for det
Super!! Ved du hvad, så tror jeg altså jeg venter - jeg har pakket ammeindlæg i tasken, så det burde skulle gøre det! Tak for det
Så burde du sagtens kunne klare dig, hvis du har en bh, som er nem at trække ned og så lidt ammeindlæg I starten er det kun råmælk og det er begrænset hvor meget det fylder i brystet. Mit mælk løb til på 3. dagen.
/Fenja
Fenja09 skriver: Så burde du sagtens kunne klare dig, hvis du har en bh, som er nem at trække ned og så lidt ammeindlæg I starten er det kun råmælk og det er begrænset hvor meget det fylder i brystet. Mit mælk løb til på 3. dagen. /Fenja
Perfekt .. ork ja, dem har jeg masser af og alle de gratis prøver man efterhånden har skrabet sammen af ammeindlæg. Hehe
Tusind tak for tipsene ihvertfald
HeidiØ skriver: Godt, jeg venter også! Det lyder umiddelbart også mest smart at gøre det - jeg kan stadig passe mine BH'er fra før jeg blev gravid, men mon ikke de eksploderer pludseligt..!
Det siger en masse hvert fald, så det må man jo tro på hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128