Amme-BH inden fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.625 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. september 2011

HeidiØ

Jeg lå sådan og tænkte på igår aftes om man egentlig burde købe en amme-BH inden man føder, så man har den med til sygehuset?!

Altså jeg tænker, kan jeg overhovedet regne med størrelsen er rigtig INDEN mælken begynder at løbe til osv? I så fald har jeg ikke lyst til at bruge en formue NU, så hvor køber man billige, men gode?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Camillakn

HeidiØ skriver:

Jeg lå sådan og tænkte på igår aftes om man egentlig burde købe en amme-BH inden man føder, så man har den med til sygehuset?!

Altså jeg tænker, kan jeg overhovedet regne med størrelsen er rigtig INDEN mælken begynder at løbe til osv? I så fald har jeg ikke lyst til at bruge en formue NU, så hvor køber man billige, men gode?

Jeg har købt 2 i h&m de kostede kun 180,- for begge. Valgte at gøre det fordi jeg simpelthen ik kan passe mine egne mere, Syntes de er vildt behagelige at have på, så kan kun anbefale dem

Anmeld

9. september 2011

Fenja09

Jeg synes du skal vente til efter du har født - jeg havde ikke selv ammebh med på hospitalet og fik af vide af forsk. JM at det var ret praktisk at lade være. Man ved ikke hvor store brysterne bliver før mælken er løbet til og der går lige nogle dage - mener det løber til mellem 3. og 5. dagen.

Jeg havde en bøjlebh med og ammeindlæg, det var helt fint til de første dage.

/Fenja

Anmeld

9. september 2011

MelikkazMoar

HeidiØ skriver:

jeg er helt enig med dem fra H&M .. de er super rare og ikke så dyre..

Anmeld

9. september 2011

Clisolka

HeidiØ skriver:

Jeg havde overtaget 2 fra min søster inden jeg fødte - de var rigtig behagelige at have på meeeen de var med bøjler. Jeg fik en balle på sygehuset fordi de var med bøjler, så da vi var hjemme bestilte jeg over nettet. Jeg opgav at komme i mine egne bh'ere efter mælken var løbet til, jeg kunne ikke passe dem (og kan det ikke mere).

Jeg bestilte online på www.notanshop.com

Anmeld

9. september 2011

Levi&LilysMor

Jeg købte to i bilka, fordi mine andre blev for små, men men nu er disse også blevet for små, så synes ikke du skal købe før efter mælken er løben til, gør jeg hvert fald ikke

Anmeld

9. september 2011

132319

Jeg nåede slet ikke at tænke i de baner, da jeg fødte 6 uger for tidligt.

På hospitalet havde de nogen fra Libero som kostede 5 kr, sådan en slags tynd sportsbh der kunne udvide sig og dem var jeg rigtig glad for. Jeg købte 2 stk og har dem faktisk endnu

Da jeg kom hjem var det dagen før juleaften og jeg fik en rigtig ammebh i julegave og efter nytår gik jeg i H&M og købte to mere.

Jeg har stadig de samme ammebh'er, her anden gang hvor jeg stadig ammer så de har holdt godt

Anmeld

9. september 2011

HeidiØ

Camillakn skriver:

Jeg har købt 2 i h&m de kostede kun 180,- for begge. Valgte at gøre det fordi jeg simpelthen ik kan passe mine egne mere, Syntes de er vildt behagelige at have på, så kan kun anbefale dem

Det lyder dejligt billigt, dem vil jeg ta ind og kigge på når jeg blir mobil igen

Anmeld

9. september 2011

HeidiØ

Fenja09 skriver:

Jeg synes du skal vente til efter du har født - jeg havde ikke selv ammebh med på hospitalet og fik af vide af forsk. JM at det var ret praktisk at lade være. Man ved ikke hvor store brysterne bliver før mælken er løbet til og der går lige nogle dage - mener det løber til mellem 3. og 5. dagen.

Jeg havde en bøjlebh med og ammeindlæg, det var helt fint til de første dage.

/Fenja

Super!! Ved du hvad, så tror jeg altså jeg venter - jeg har pakket ammeindlæg i tasken, så det burde skulle gøre det! Tak for det

Anmeld

9. september 2011

HeidiØ

Babymor2010 skriver:

Jeg havde overtaget 2 fra min søster inden jeg fødte - de var rigtig behagelige at have på meeeen de var med bøjler. Jeg fik en balle på sygehuset fordi de var med bøjler, så da vi var hjemme bestilte jeg over nettet. Jeg opgav at komme i mine egne bh'ere efter mælken var løbet til, jeg kunne ikke passe dem (og kan det ikke mere).

Jeg bestilte online på www.notanshop.com

Tak for linket!  .. må hellere købe nogle uden bøjler så Lyder også mest behageligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.