Risen skriver:
Ja det gjorde jeg desværre. Der var ikke noget foster kun en blommesæk. Kroppen prøvede selv at aborterer men det lykkedes kun til dels, så måtte ind og have en udskrabning. Ikke det sjoveste, men jeg har det faktisk okay med det hele, da jeg har opført mig pænt under den graviditet. Var sågar pinlig ædru til min polteraben
- og så kunne jeg jo drikke champange til brylluppet 
Men det er meget irriterende i forhold til projekt baby, for har ingen mens eller æl at gå efter, og det er altså ikke hver dag der lige er tid og overskud til at lave sengegymnastik..
Nåå det blev langt.. Sorry..
Det ville være så hyggeligt! Har I så allerede et bestemt køn at fortrække?
- Det må storesøster da næsten have
Uh, det lyder ikke rart med den udskrabning! Har en veninde der var igennem samme mølle som dig for 2 år siden - hun synes det gjorde mega nas og at det var forfærdeligt.... Men rigtig godt at høre, at du har det okay! Og fedt med champangen til jeres bryllup! 
Hvorfor har du ingen mens eller ÆL at gå efter - det forstår jeg ikke helt?
Altså... Det er jo ingen hemmenlighed, at jeg ikke ville sige noget til, at være mor til 3 skønne piger
Men en dreng er bestemt også mere end velkommen! Nu har vi jo også to dejlige piger, så en lillebror ville også være fantastisk! Mathilde tror vidst kun at der kan komme piger ud af hendes mor....
Anmeld