3 praktikperiode på pæd.udd. - gå fra før tid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Risen skriver:

Kan slet ikke svare på dit spørgmål, men vil blot sige rigtig mange gange held og lykke med projektet. Hvor er det dejligt i har overskud til det allerede Håber meget vi kan følges ad og jeg også snart bliver gravid igen

Krydser for jer

Åhh nej søde... Udfra hvad du skriver, kan jeg næsten tænke mig til at I mistede for noget tid siden...? Det gør mig virkelig ondt!!

Jeg krydser også fingre for at du snart får en guldklump i maven.... Og ja - vi skal da heeeeeelt sikkert følges ad igen! Det er kun hyggeligt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Risen

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Åhh nej søde... Udfra hvad du skriver, kan jeg næsten tænke mig til at I mistede for noget tid siden...? Det gør mig virkelig ondt!!

Jeg krydser også fingre for at du snart får en guldklump i maven.... Og ja - vi skal da heeeeeelt sikkert følges ad igen! Det er kun hyggeligt!!!

Ja det gjorde jeg desværre. Der var ikke noget foster kun en blommesæk. Kroppen prøvede selv at aborterer men det lykkedes kun til dels, så måtte ind og have en udskrabning. Ikke det sjoveste, men jeg har det faktisk okay med det hele, da jeg har opført mig pænt under den graviditet. Var sågar pinlig ædru til min polteraben - og så kunne jeg jo drikke champange til brylluppet

Men det er meget irriterende i forhold til projekt baby, for har ingen mens eller æl at gå efter, og det er altså ikke hver dag der lige er tid og overskud til at lave sengegymnastik..  Nåå  det blev langt.. Sorry..

Det ville være så hyggeligt! Har I så allerede et bestemt køn at fortrække? - Det må storesøster da næsten have  

Anmeld

8. september 2011

aarhusmor

Du kan faktisk være væk fra praktikstedet i op til 50% af tiden, sålænge du når de ting du skal lære. Det skal selvfølgelig ikke misbruges.

Men jeg tænker at hvis kun du mister dine 4 uger på en barsel som du har ret til, så har du "bestået"

Anmeld

8. september 2011

Risen skriver:

Ja det gjorde jeg desværre. Der var ikke noget foster kun en blommesæk. Kroppen prøvede selv at aborterer men det lykkedes kun til dels, så måtte ind og have en udskrabning. Ikke det sjoveste, men jeg har det faktisk okay med det hele, da jeg har opført mig pænt under den graviditet. Var sågar pinlig ædru til min polteraben - og så kunne jeg jo drikke champange til brylluppet

Men det er meget irriterende i forhold til projekt baby, for har ingen mens eller æl at gå efter, og det er altså ikke hver dag der lige er tid og overskud til at lave sengegymnastik..  Nåå  det blev langt.. Sorry..

Det ville være så hyggeligt! Har I så allerede et bestemt køn at fortrække? - Det må storesøster da næsten have  

Uh, det lyder ikke rart med den udskrabning! Har en veninde der var igennem samme mølle som dig for 2 år siden - hun synes det gjorde mega nas og at det var forfærdeligt.... Men rigtig godt at høre, at du har det okay! Og fedt med champangen til jeres bryllup!

Hvorfor har du ingen mens eller ÆL at gå efter - det forstår jeg ikke helt?

Altså... Det er jo ingen hemmenlighed, at jeg ikke ville sige noget til, at være mor til 3 skønne piger Men en dreng er bestemt også mere end velkommen! Nu har vi jo også to dejlige piger, så en lillebror ville også være fantastisk! Mathilde tror vidst kun at der kan komme piger ud af hendes mor....

Anmeld

8. september 2011

Risen

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Uh, det lyder ikke rart med den udskrabning! Har en veninde der var igennem samme mølle som dig for 2 år siden - hun synes det gjorde mega nas og at det var forfærdeligt.... Men rigtig godt at høre, at du har det okay! Og fedt med champangen til jeres bryllup!

Hvorfor har du ingen mens eller ÆL at gå efter - det forstår jeg ikke helt?

Altså... Det er jo ingen hemmenlighed, at jeg ikke ville sige noget til, at være mor til 3 skønne piger Men en dreng er bestemt også mere end velkommen! Nu har vi jo også to dejlige piger, så en lillebror ville også være fantastisk! Mathilde tror vidst kun at der kan komme piger ud af hendes mor....

Jeg har ikke haft mens siden min udskrapning som er omkring 5 uger siden. Og før det havde jeg homonspiral hvilket gjorde jeg kun pletbløde en smule en gang i mellem.. Så ingen mens, ingen æl..

Jeg har taget en test idag som viste negativ så jeg er heller ikke gravid endnu. Men har nu bestilt 7 æl teste fra clear  blue digital og håber det kan give et lille billed af hvornår det perfekte tidspunkt er..

Fantastisk med 3 piger! Jeg ønsker mig faktisk også en pige mere, selvom jeg faktisk ønskede mig en dreng da jeg ventede Clara.. Men der er altså bare noget over de piger

Anmeld

9. september 2011

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
AnneBJ skriver:

Jeg fatter ingenting...

Termin i juni -praktikslut i maj? Hvorfor i maj? Er det ikke et halvt år?

Jeg vil mene du kan få lov at arbejde timerne ind, og du har jo ret til 2 ugers "ferie"
Hvis du er godkendt til 2/3 / midtvejsevaluering, kan du jo strengt taget bestå selvom du sygemelder dig resten af tiden.

Måske skal du tale med seminariet? 

jeg er selv pæd studerende. og under min 1 lønpraktik (2 praktikperiode) skulle min søn opereres. og i samarbejde med semi og praktikstedet fik jeg lov til at afslutte min praktik med bestået efter blot 3 mdr.

så vil helt sikkert sige så længe du har nået dine mål for praktikken burde der ikke være nogle problemer.

Anmeld

9. september 2011

hannetheis skriver:

jeg er selv pæd studerende. og under min 1 lønpraktik (2 praktikperiode) skulle min søn opereres. og i samarbejde med semi og praktikstedet fik jeg lov til at afslutte min praktik med bestået efter blot 3 mdr.

så vil helt sikkert sige så længe du har nået dine mål for praktikken burde der ikke være nogle problemer.

Det lyder bare super! Vi er skudt igang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.