Så kom den "rigtige"...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. januar 2009

Rasmine

flu til staden.Den fangede mig i morges, og resulterede i en kæmpe
omgang .
Jeg har lige sovet 3 timer.

De der børn skulle jo have været hos Mormor indtil middag, men hun ringede, nærmest grædende, 7.40 og sagde: Vil I ikke godt hente dem, jeg har været syg hele natten.
Så jeg måtte afsted, få Rasmus skiftet, og få dem i tøjet, lufte kræ-han havde også overnattet derude, og så ellers pakke alle deres ting ned. Hen til købmanden og købe Pamol til hende, da hun var rendt tør.

Håbede ellers lige at de "symptomer" jeg havde igår, bare vær træthed, men grr...er sgu ramt. Min mave rumler, jeg har kvalme, jeg fryser og er bare ØM i kroppen.

Fåkking flu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2009

Helle30

Jeg tror bare, den er landsdækkende Bacon. Min kære mand er også helt mat og øm og snotagtig + det har sat sig til ondt i halsen også.
Nu er mænd jo generelt lidt mere syge, når de er syge, men jeg tager det skam meget alvorligt og vil jo gerne have ham topfrisk til han skal til at være sådan en slags fuldtidsforælder for Sofie (efter mit ks), så jeg har i dag købt næsespray og cognac (så han kan få en lumumba før sengetid). Desuden skal han have rullesteg med svesker, rigtige skrællede og kogte kartofler + brun sovs til aften, så det næsten er lissom at være hjemme hos mor. Jojo du, og så har jeg sagt flere gange, at jeg vel nok synes, det er synd for ham.

Jeg ønsker dig god bedring Bacon, og med mindre du er uc-preg, så prøv lige den med lumumbaen før sengetid. Den lægger en god dæmper på halsen og giver en god, afslappende søvn.

- Helle

Anmeld

18. januar 2009

Tikki

ai øv - god bedring. Ja, vi er konstant syge her - snot snot snot host. Vi har endnu ikke fået den jyske influenza som også involverer maveonde , men min mor i midtjylland har fortalt om den

Anmeld

18. januar 2009

Kaufie

Øvøvøvøv - den skulle være rigtig slem...... (fed trøst...)

Ind under dynen med dig - og ikke noget med at komme i nærheden af Nr.sundby, hvor den slags(altså flu'en) ikke er velkommen. Det er der sgutte tid til pt.

God bedring Bacon

Anmeld

18. januar 2009

Ny mor

Åh, noget lort, din stakkel. Den huserer også på Falster, den f* FLU. Jeg har lige haft en tur, og lige nu er det manden......

Ungerne er sluppet nogenlunde med et par dages opkast og mavebøvl.....

Rigtig god bedring!!!!!!!!!!!!!!!!!!

knus Birgitte

Anmeld

18. januar 2009

Rasmine

Update:
Jeg spyede kun i formiddags.
Har sovet en del idag, har feber, ondt i alle led, og er mega træt.
Lars er vist også lidt ramt nu.
Så mangler vi bare børnene.
Jeg har faktisk spist og drukket idag, underligt det ikke er kommet op eller ud, så det er vist ikke den RIGTIGE flu jeg har fanget.

Jeg har meldt afbud til job, sku have jobbet fra i morgen kl. 7 til tirsdag kl. 8.30.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.