Tør jeg tro det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

Linda-M

Ihh tak Sussie, jeg skal nok skrive en update når jeg har endeligt svar fra lægen   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Linda-M

Jeg var ved lægen i dag for at få svar på den første blodprøve hos sygeplejersken, den viste sig allerede at være på 2900 hcg. Sygeplejersken gik ud for at snakke med en læge, som desværre blev ret bekymret da hun mente det kunne være en graviditet uden for livmoderen, da de mente mit hcg niveau steg ret hurtigt.

Åhhh det gjorde ondt at høre  Hun sendte mig så ind til vagthavende læge...

Hans mening var dog en helt anden  - han kunne ikke se problemet i mit hcg niveau og mente absolut at jeg var gravid igen og at barnet sikkert lå i min livmoder. Han mærkede mig på maven og der var umiddelbart ingenting at komme efter - jeg har det jo også godt

Pga. min SA tidligere på mdr. sender de mig nu til scanning så vi alle kan være sikre på at det hele er som det skal være.

Så der ligger den nu, men mon ikke der er et skønt lille liv på vej?

Håber virkelig at alt er som det skal være

Anmeld

14. september 2011

Dansker I Holland

Linda-M skriver:

Jeg oplevede desværre i starten af august en SA, det hele endte omkring d. 2. august hvor jeg blødte det sidste ud.

Vi var utrolig kede af det, men var også enige om at fortsætte projektet hurtigts muligt.

Jeg er ret sikker på jeg havde ÆL d. 24-26 august, jeg testede ikke, men vurderede det udfra udflåd og jeg kunne mærke jag.

Jeg har den sidste uges tid været mistænkelig, har haft kvalme, lidt uro i mit ene bryst og små jag i underlivet. Jeg har smidt det hen som tankernes kræfter, men i dag gjorde jeg det.... tog en test... jeg var forberedt på at den ville være negativ...

Men sørme om ikke den var positiv!

Ret overbevisende endda. Men tør jeg tro det? Har vi virkelig en ny lille spire? Og i så fald er det store spørgsmål, hvor langt er jeg i så fald henne?

Jamen stort tillykke til jer smiler.. Så krydser jeg for at den bliver derinde

Hvis du er i tvivl, så ring til lægen

Anmeld

14. september 2011

Linda-M

Dansker I Holland skriver:

Jamen stort tillykke til jer smiler.. Så krydser jeg for at den bliver derinde

Hvis du er i tvivl, så ring til lægen

tak, Hi hi, har skam været ved lægen - det står i indlæget lige over dit  

Anmeld

14. september 2011

Dansker I Holland

Fair nok hihi.. Kæft jeg er langsom idag griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.