Tør jeg tro det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.075 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. september 2011

Linda-M

Jeg oplevede desværre i starten af august en SA, det hele endte omkring d. 2. august hvor jeg blødte det sidste ud.

Vi var utrolig kede af det, men var også enige om at fortsætte projektet hurtigts muligt.

Jeg er ret sikker på jeg havde ÆL d. 24-26 august, jeg testede ikke, men vurderede det udfra udflåd og jeg kunne mærke jag.

Jeg har den sidste uges tid været mistænkelig, har haft kvalme, lidt uro i mit ene bryst og små jag i underlivet. Jeg har smidt det hen som tankernes kræfter, men i dag gjorde jeg det.... tog en test... jeg var forberedt på at den ville være negativ...

Men sørme om ikke den var positiv!

Ret overbevisende endda. Men tør jeg tro det? Har vi virkelig en ny lille spire? Og i så fald er det store spørgsmål, hvor langt er jeg i så fald henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Annette A

Jamen stort tillykke med at det er lykkes igen og heldigvis så hurtigt efter.  Det er svært helt at vide når du ikke har haft din menstration ind imellem. Så kan kun en scanning vise det helt præcist når du når dertil,men man kan sige at når du ved hvornår du har haft din ægløsning ca. så skulle man mene du er mellem 4-5 uger henne, måske 5 uger. Ved du hvor lang tid ca. der går fra din menstrationssatrt til du har ægløsning, så kan du måske kome det hele lidt tættere. Men uanset hvad er det bare skønt for Jer og har selv prøvet en SA og hvor ulykkelig man bliver. Da det så lykkes at blive gravid igen var det helt fantastisk. Held og lykke med det hele.. 

Anmeld

8. september 2011

Linda-M

Tak for dit svar

Ja, det er super dejligt at det lykkes for os så hurtigt efter, men det er også svært at være helt glad, jeg ved jo hvordan det kan ende og er dælme bange for det sker igen... tror ikke jeg tør tro helt på det før jeg ser et lille hjerte blinke på skærmen  - ikke er bekymringerne stopper der, I know

Har desværre ikke rigtig haft styr på mine ÆL før jeg blev gravid, så den er jo lidt svær...

Anmeld

8. september 2011

Troldemommi

Stort tillykke, hvor vildt det kan ske igen så hurtigt efter :-) krydser fingre for at alt går godt denne gang :-)

Monica

Anmeld

8. september 2011

Linda-M

Mange tak Monica, er faktisk også overrasket over at det kunne gå så hurtigt, jeg håber bare at vi denne gang får lov at blive forældre  

Anmeld

10. september 2011

Linda-M

Har nu ringet til lægen for at høre hvornår de mente jeg skulle til mit 9 ugers tjek.

De mente det ville være en god ide at tage en blødprøve mandag og igen onsdag, så de var sikre på at der var en stigning af hcg, så de var sikre på det er ny graviditet og ikke noget fra den gamle.

Så nu bliver jeg jo usikker... mit hcg niveau blev målt til over 5000 den dag jeg blev scannet i forbindelse med abort og en uge efter var den på 75, det kan da ikke stadig være det der spøger? Det er jo over 1 mdr. siden nu

Anmeld

10. september 2011

Kris89

tillykke

tror helt bestemt heller ikke det kan være gammel graviditet men vær glad for at komme ind og få tjekket noget hurtigt, så bliver du jo også mere sikker på at det er rigtigt

Anmeld

10. september 2011

Nitz - <3 David

Stort tillykke.. Selvf. kan du tro det Jeg havde os en SA i marts.. og kunne teste super positiv i maj Havde kun haft mens en gang efter SA.. Og sørme om ik det var nok til en ny spire

/Anita 21+4

Anmeld

10. september 2011

Linda-M

Hvor er i bare søde!

Det er rigtigt, hellere være 100% sikker på at den er der. Har lige fået et ordentlig jag, så noget sker der da

Tror min kæreste er den der har sværrest ved at tro på det, så mon ikke han tør tro det når lægen kan bekræfte det? Han kan jo ikke mærke hvad der foregår og vi blev begge slået ud af SAen og tør ikke helt tro det

Ihhh hvor jeg glæder mig

Anmeld

10. september 2011

SussieThyssen

Alt det bedste herfra.

Jeg tror også med sikkerhed, at du gemmer en ny lille spire derinde, og at den første var en øve-graviditet fra din krop, og den har været så effektiv, at du lynhurtigt er blevet gravid igen.

Jeg håber da, at du kommer med en update, når nu du har været hos lægen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.