Alt muligt... (Ta en kop kaffe, det er langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. september 2011

MaybeBaby

Ja en lille update om ALT muligt herfra 10 dage til termin!

Først og fremmest så havde jeg i weekenden og især i tirsdags KÆMPE GIGA fødder, så fik lige spurgt JM i går, om hun troede, det var noget alvorligt... Fx svangerskabsforgiftning. Men da alle andre ting bare var så fine, så ville hun bestemt ikke tro det. Men jeg skulle lige holde øje med andre tegn og ringe, hvis jeg fik det skidt.

Tilgengæld blev ham den bette skønnet (Ja, Kofoed jeg får kun JMs skøn for vægt - han bliver ikke scannet) til nu at være en 3,5 kgs baby. Jeg troede faktisk, at hun ville sætte ham højere, men hun fik et sjovt udtryk i ansigtet, da hun kunne mærke at hovedet sad fast et godt styk nede men alligevel nåede numsen helt op til ribbenene. Så måske bliver han ikke en kæmpe baby, men en lang baby. Ja, jeg var jo selv 54 cm!

Vi aftalte så en ny tid 14 dage frem (d. 21/9), og der måtte jeg altså lige sige, at jeg håbede, at jeg ikke kom! Det er trods alt 3 (TRE!!) dage over termin! Ligner jeg én, der synes, jeg stadig har lyst til at gå med mave dér?  (Fornemmer I også en vis utålmodighed?)

Og så har jeg fundet ud af, at jeg har sådan lidt en kolera/pest situation. Hvis jeg ikke får motioneret får jeg kæmpe fødder og helt vildt rastløs. Hvis jeg så får gået de her ture, så er hele mit bækkenområde (inkl. lænd, balder, lidt af lårene og ledene generelt) i fuldstændig vild krig. Kan vitterligt ingenting. Så nu må han altså gerne komme... Så  for at vandet går i nat eller noget lign. sker!

Og så havde jeg lige en hormonella-oplevelse i formiddags. Fik en pakke med posten fra en sød sød veninde, der skal på ferie her hen over min termin, så hun havde sendt en tidlig barselsgave... Og det betyder jo, at man gerne må åbne den før tid, ikk?

Det var så de sødeste cowboybukser med seler, en sej skjorte og den sejeste gangster hat! Først grinte jeg, fordi det simpelthen er så typisk hende. Så græd jeg, fordi det simpelthen var så sødt af hende. Så grinte jeg, fordi jeg prøvede hatten. Så græd jeg, fordi manden tidligere har set hatten, og han var helt vild med den, og sagde, at det lige var baby, og hvordan kunne hun lige vide det, og så grinte jeg, fordi jeg synes, det var så fjollet at være så hormonella, og så græd jeg, da jeg skrev en takke-sms til hende! Det har været en følelsesmæssig op- og nedtur Og glææææder mig til at manden ser sættet, når han kommer hjem!

Og er jeg den eneste, der synes det er okay allerede at være utålmodig, selvom man ikke er nået termin endnu!?

/Mette - der endnu ikke har mærket eller set nogle tegn på, at han vil ud herinde fra! Kraftedme!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Kofoed.

Fornemmer jeg misundelse angående scanningerne?

Nårh, så når han da ikke helt de 4 kg, hvis skønnet da er rigtig.

for vi snart føder, jeg har konstante smerter i hofterne og skambenet nu, , det gør nas bare at gå på wc.

Men jo utålmodig er jeg også, men synes nu alligevel, at tiden går forpløffende hurtigt, det kan self også bare være mig der er mærkelig.

Håber ikke du bliver mere syg, selvom det vil betyder han skulle ud med det samme.

Elsker tøjsættet, ihh, vil altså også have en dreng, ihh.

Jeg kan også stadig få tudeture, men ikke så slemt, hehe, hvordan mon manden havde reageret, hvis han så det?

Anmeld

8. september 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Fornemmer jeg misundelse angående scanningerne?

Nårh, så når han da ikke helt de 4 kg, hvis skønnet da er rigtig.

for vi snart føder, jeg har konstante smerter i hofterne og skambenet nu, , det gør nas bare at gå på wc.

Men jo utålmodig er jeg også, men synes nu alligevel, at tiden går forpløffende hurtigt, det kan self også bare være mig der er mærkelig.

Håber ikke du bliver mere syg, selvom det vil betyder han skulle ud med det samme.

Elsker tøjsættet, ihh, vil altså også have en dreng, ihh.

Jeg kan også stadig få tudeture, men ikke så slemt, hehe, hvordan mon manden havde reageret, hvis han så det?

Nej, det kan godt være at den tidligere store vægt har været fordi han har været så lang. Og ja kunne altså godt bruge bare en lille scanning. Men på den anden side så kan jeg jo ikke lave vægten om, og han er i hvert fald en god basse, så jeg er glad

Og ja, kender alt til skambenet og hofte/bækkensmerte! Og lige nu er der en der giver mig smertefulde jag og niv i underlivet!

Og ja tiden går jo fjolle-hurtigt. Tror dog mere at det er fordi, jeg ikke ved den præcise ankomsttid, at jeg er utålmodig

Ja, det er så skønt et sæt... Min lille gangsterbaby!  Og manden havde bare grint, havde han set mit udbrud.

Anmeld

8. september 2011

SaNiNa

Hvor er det bare et sødt sæt.

Hihi kender det alt for godt har 11 dag til termin og jeg orker ikke at vente mere for nu må det altså gerne ske.

Har brugt hele dagen på at bygge rede, og lede efter ting jeg vistede vi hvade men bare ikke lige hvor de lå efter vi er flyttet.

men lige meget hvor aktiv jeg forsøger at være kommer hun altså bare ikke (dumme tøz) selv i går var jeg i bilka gik hele bilka igennem en tur i ikea bagefter gik det hele igennem og da manden så kom hjem tog jeg ham lige med i ikea igen og gik det hele igennem igen.

Tror mig om aften kunne jeg værken gå, stå, sidde, ligge eller noget som helst og var alene hjemme med Nicklas.

Så imorgen der tager jeg trapperne op og ned ind til hun begynder at give tegn på hun vil ud til sin meget utolmodige mor som er begyndt at over veje at forske i tålmodighed på pose, som så skal sælges i diveres baby- graviditetsbutikker hihi

Anmeld

8. september 2011

MaybeBaby

Sanne og Nicklas skriver:

Hvor er det bare et sødt sæt.

Hihi kender det alt for godt har 11 dag til termin og jeg orker ikke at vente mere for nu må det altså gerne ske.

Har brugt hele dagen på at bygge rede, og lede efter ting jeg vistede vi hvade men bare ikke lige hvor de lå efter vi er flyttet.

men lige meget hvor aktiv jeg forsøger at være kommer hun altså bare ikke (dumme tøz) selv i går var jeg i bilka gik hele bilka igennem en tur i ikea bagefter gik det hele igennem og da manden så kom hjem tog jeg ham lige med i ikea igen og gik det hele igennem igen.

Tror mig om aften kunne jeg værken gå, stå, sidde, ligge eller noget som helst og var alene hjemme med Nicklas.

Så imorgen der tager jeg trapperne op og ned ind til hun begynder at give tegn på hun vil ud til sin meget utolmodige mor som er begyndt at over veje at forske i tålmodighed på pose, som så skal sælges i diveres baby- graviditetsbutikker hihi

Synes også bare jeg gør ALT muligt hårdt fysisk (Min svigerfar kalder det dumt! ), men måske det bare ikke er deres fødselsdag endnu  Nå men ud kommer det vel engang. Bare gerne nu... Eller NU! OG jeg vil gerne købe sådan en pose

Anmeld

8. september 2011

SaNiNa

MaybeBaby skriver:

Synes også bare jeg gør ALT muligt hårdt fysisk (Min svigerfar kalder det dumt! ), men måske det bare ikke er deres fødselsdag endnu  Nå men ud kommer det vel engang. Bare gerne nu... Eller NU! OG jeg vil gerne købe sådan en pose

Ja jeg tror altså også jeg har bidt mig selv lidt i halen ved at være så aktiv. har mega ondt og kan ikke rigtig gøre noget nu.

Hihi jeg begynder med det samme og kigger på posen, det må da kunne lade sige gør.

Tror jeg kommer til at gå over tid denne her gang igen når hun nu ikke fik lov at komme i uge 32 men nok bedre at gå lidt over tid en hun kom i uge 32

Anmeld

8. september 2011

MaybeBaby

Sanne og Nicklas skriver:

Ja jeg tror altså også jeg har bidt mig selv lidt i halen ved at være så aktiv. har mega ondt og kan ikke rigtig gøre noget nu.

Hihi jeg begynder med det samme og kigger på posen, det må da kunne lade sige gør.

Tror jeg kommer til at gå over tid denne her gang igen når hun nu ikke fik lov at komme i uge 32 men nok bedre at gå lidt over tid en hun kom i uge 32

Når hun er ude, så tror jeg, du er super glad for at have taget det sure med det søde, så hun ikke kom ud før tid Og i stedet får en stærk pige

Anmeld

9. september 2011

SaNiNa

MaybeBaby skriver:

Når hun er ude, så tror jeg, du er super glad for at have taget det sure med det søde, så hun ikke kom ud før tid Og i stedet får en stærk pige

Ja det er jeg også helt sikker på vi er jo virkelig sluppet for meget ved hun ikke allerede kom der.

Men nu må hun altså gerne se at komme, for har så ondt og kan intet mere, selv mit ar fra sidst er begynd at bliver rigtig påvirket og har de samme smerter som lige efter aks´et

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.