Ja en lille update om ALT muligt herfra 10 dage til termin!
Først og fremmest så havde jeg i weekenden og især i tirsdags KÆMPE GIGA fødder, så fik lige spurgt JM i går, om hun troede, det var noget alvorligt... Fx svangerskabsforgiftning. Men da alle andre ting bare var så fine, så ville hun bestemt ikke tro det. Men jeg skulle lige holde øje med andre tegn og ringe, hvis jeg fik det skidt.
Tilgengæld blev ham den bette skønnet (Ja, Kofoed jeg får kun JMs skøn for vægt - han bliver ikke scannet) til nu at være en 3,5 kgs baby. Jeg troede faktisk, at hun ville sætte ham højere, men hun fik et sjovt udtryk i ansigtet, da hun kunne mærke at hovedet sad fast et godt styk nede men alligevel nåede numsen helt op til ribbenene. Så måske bliver han ikke en kæmpe baby, men en lang baby. Ja, jeg var jo selv 54 cm!
Vi aftalte så en ny tid 14 dage frem (d. 21/9), og der måtte jeg altså lige sige, at jeg håbede, at jeg ikke kom! Det er trods alt 3 (TRE!!) dage over termin! Ligner jeg én, der synes, jeg stadig har lyst til at gå med mave dér?
(Fornemmer I også en vis utålmodighed?
)
Og så har jeg fundet ud af, at jeg har sådan lidt en kolera/pest situation. Hvis jeg ikke får motioneret får jeg kæmpe fødder og helt vildt rastløs. Hvis jeg så får gået de her ture, så er hele mit bækkenområde (inkl. lænd, balder, lidt af lårene og ledene generelt) i fuldstændig vild krig. Kan vitterligt ingenting. Så nu må han altså gerne komme... Så
for at vandet går i nat eller noget lign. sker!
Og så havde jeg lige en hormonella-oplevelse i formiddags. Fik en pakke med posten fra en sød sød veninde, der skal på ferie her hen over min termin, så hun havde sendt en tidlig barselsgave... Og det betyder jo, at man gerne må åbne den før tid, ikk? 
Det var så de sødeste cowboybukser med seler, en sej skjorte og den sejeste gangster hat! Først grinte jeg, fordi det simpelthen er så typisk hende. Så græd jeg, fordi det simpelthen var så sødt af hende. Så grinte jeg, fordi jeg prøvede hatten. Så græd jeg, fordi manden tidligere har set hatten, og han var helt vild med den, og sagde, at det lige var baby, og hvordan kunne hun lige vide det, og så grinte jeg, fordi jeg synes, det var så fjollet at være så hormonella, og så græd jeg, da jeg skrev en takke-sms til hende! Det har været en følelsesmæssig op- og nedtur
Og glææææder mig til at manden ser sættet, når han kommer hjem!
Og er jeg den eneste, der synes det er okay allerede at være utålmodig, selvom man ikke er nået termin endnu!?
/Mette - der endnu ikke har mærket eller set nogle tegn på, at han vil ud herinde fra! Kraftedme!