Md-scanning i morgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

TbCp

Malene76 skriver:

Ja for søren... Håber da virkelig at babyen samarbejder i morgen.  Hvordan kan det være at du skal have to skanninger mere?

Jeg får noget medicin der gør at de skal holde lidt ekstra øje med mig, det er rart både at de holder ekstra øje men også at få et kig derind senere igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Malene76

TbCp skriver:

Jeg får noget medicin der gør at de skal holde lidt ekstra øje med mig, det er rart både at de holder ekstra øje men også at få et kig derind senere igen

Godt de holder øje med dig så... og fedt du kan få babyen at se lidt flere gange. Det kunne jeg godt bruge. Er dog SÅ glad for at jeg daglig mærker liv. Det er en helt fantastisk følelse.  Glæder mig til manden også kan mærke noget, men det går vist noget tid endnu.

Anmeld

9. september 2011

TbCp

Malene76 skriver:

Godt de holder øje med dig så... og fedt du kan få babyen at se lidt flere gange. Det kunne jeg godt bruge. Er dog SÅ glad for at jeg daglig mærker liv. Det er en helt fantastisk følelse.  Glæder mig til manden også kan mærke noget, men det går vist noget tid endnu.

Ja det er helt fantastisk når man kan mærke den lille! Og gør det også lidt mere virkeligt!
Synes den første tid op til nakkefoldsscanning, hvor man stadig ikke mærker den lille, er skrækkelig for man går bare rundt i uvished... Men nu, hvor vi mærker den lille er jeg meget mere rolig

Anmeld

9. september 2011

Møn-Mor

Kan godt forstå du glæder dig, jeg glædede mig godt nok også (var afsted i onsdags, se evt. min tråd).

Håber I kan se kønnet nu i gerne vil have det at vide

Anmeld

9. september 2011

TbCp

Klar-parat skriver:

Kan godt forstå du glæder dig, jeg glædede mig godt nok også (var afsted i onsdags, se evt. min tråd).

Håber I kan se kønnet nu i gerne vil have det at vide

Må lige ind og kigge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.