Md-scanning i morgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. september 2011

TbCp

Og jeg er ved at gå ud af mit gode skind af spænding!!!!

Dagene snegler sig afsted

Imorgen omkring 10.30 skal vi ind håber at alt er som det skal være med den lille prut! Glæder mig meget til at se den igen og håber at vi kan få kønnet at vide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

kekp

TbCp skriver:

Imorgen omkring 10.30 skal vi ind håber at alt er som det skal være med den lille prut! Glæder mig meget til at se den igen og håber at vi kan få kønnet at vide

Uhh hvor er det spændende. for at alt er i skønneste orden og at den gider ligge pænt så I kan se kønnet.

Vi var afsted mandag og alt så rigtig fint ud, men kønnet blev gemt godt væk, så vi har købt os til en kønsscanning og der kunne man tydeligt se at det var en lille dreng

Held og lykke imorgen, glæder mig til at høre hvordan det er gået

Anmeld

8. september 2011

TbCp

kekp skriver:

Uhh hvor er det spændende. for at alt er i skønneste orden og at den gider ligge pænt så I kan se kønnet.

Vi var afsted mandag og alt så rigtig fint ud, men kønnet blev gemt godt væk, så vi har købt os til en kønsscanning og der kunne man tydeligt se at det var en lille dreng

Held og lykke imorgen, glæder mig til at høre hvordan det er gået

Sidste graviditet kunne de ikke se kønnet ved md-scanning, så jeg er da lidt nervøs for at det bliver det samme denne gang...
Men HÅBER de kan se det

Og tillykke med den lille dreng

Anmeld

8. september 2011

KittyMaMa

Uhh, det bliver så spændende! Jeg glæder mig til at læse om hvordan det gik! 

Jeg håber det bliver rigtig godt, og at bebs beslutter, at I godt må se hvilket køn den er! 

Knus K

Ps. - Jeg er kun lidt (meget) misundelig!!!! Åh der er lang tid til d. 19/9...

Anmeld

8. september 2011

TbCp

KittyMaMa skriver:

Uhh, det bliver så spændende! Jeg glæder mig til at læse om hvordan det gik! 

Jeg håber det bliver rigtig godt, og at bebs beslutter, at I godt må se hvilket køn den er! 

Knus K

Ps. - Jeg er kun lidt (meget) misundelig!!!! Åh der er lang tid til d. 19/9...

uhh ja det håber jeg også

Jeg har også bare talt ned de sidste uger og har syntes af dagene har sneglet sig afsted Men nu er det i morgen!!!!

Anmeld

8. september 2011

Malene76

TbCp skriver:

KAn virkelig godt forstå tiden er lang!! Held og lykke med i morgen, håber baby samarbejder og viser om det er en dreng eller en pige. Glæder mig til en opdatering i morgen.  

KH Malene

Anmeld

8. september 2011

TbCp

Malene76 skriver:

KAn virkelig godt forstå tiden er lang!! Held og lykke med i morgen, håber baby samarbejder og viser om det er en dreng eller en pige. Glæder mig til en opdatering i morgen.  

KH Malene

Tak
I sidste ende er det eneste der betyder noget, jo at babyen har det godt! Meeen det ville da være fedt om den lige ville vise om den er dreng eller pige

Anmeld

8. september 2011

Malene76

TbCp skriver:

Tak
I sidste ende er det eneste der betyder noget, jo at babyen har det godt! Meeen det ville da være fedt om den lige ville vise om den er dreng eller pige

Ja sådan havde vi det også. Det vigtigste var virkelig at alt var ok. Men vi var også meget nysgerrige på kønnet og havde aftalt at hvis skanningssygeplejersken var forholdsvis sikker, så ville vi frygtelig gerne vide det.  

Anmeld

8. september 2011

TbCp

Malene76 skriver:

Ja sådan havde vi det også. Det vigtigste var virkelig at alt var ok. Men vi var også meget nysgerrige på kønnet og havde aftalt at hvis skanningssygeplejersken var forholdsvis sikker, så ville vi frygtelig gerne vide det.  

Vi er SÅ nysgerrige

Ellers har jeg to scanninger mere, så vi kan være heldige de kan se det til en af dem hvis de ikke kan se det i morgen.... sådan var det sidst, men håber nu stadig på at få spændingen udløst i morgen

Anmeld

8. september 2011

Malene76

TbCp skriver:

Vi er SÅ nysgerrige

Ellers har jeg to scanninger mere, så vi kan være heldige de kan se det til en af dem hvis de ikke kan se det i morgen.... sådan var det sidst, men håber nu stadig på at få spændingen udløst i morgen

Ja for søren... Håber da virkelig at babyen samarbejder i morgen.  Hvordan kan det være at du skal have to skanninger mere?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.