Hej med jer,
Nu må jeg lige have jeres erfaringer med indover her…
Vi prøver at blive gravide, og har allerede en dejlig dreng på 2 år. Jeg er imidlertid blevet næsten 36 år, og tænker måske at det ikke kommer til at gå så stærkt denne gang. Med magnus gik der et halvt år fra jeg smed p-pillerne, men blev gravid i første hug med ÆL test
)
Vi har nu kun prøvet i 3 mdr, så det stresser vi ikke over, men jeg tænker naturligvis over det og man er jo spændt hver mdr
)
Denne mdr er dog lidt anderledes. Havde pos test den 28 og var sammen dagen efter. 4-5 dage efter var jeg i bad, og da jeg tørrede mig lagde jeg mærke til en masse hvide knopper på mine brystvorter. Det har jeg ALDRIG oplevet før. De lignede mine bryster som de så ud lige inden jeg skulle lægge den lille til brystet og mælken løb til….
Nu vil jeg høre om det bare er mig der er ved at blive totalt vanvittig el hva? Altså jeg er med på at man godt kan ”fake” mens smerter og selv kan udskyde sin mens ved at tænke på det hele tiden men kan man virkelig også selv fremprovokere noget der ligner mælk i brysterne. Jeg vil ikke trykke en hel masse på dem, da det jo så nok bliver værre, men kigger da på dem hver gang jeg er i bad.
Vil gerne høre jeres erfaringer. Har læst et sted at det allerførste der forandres ved en graviditet er brysterne, hvis man altså overhovedet mærker noget. Men tænker at det er for langt ude at jeg er gravid og at det er mælk jeg kan se, men synes stadig det virker underligt hvis man så selv kan ”fake” mælk.
Skal først teste mandag den 12, prøvede i morges for sjov men den var negativ, hvilket måske var forventet når det i princippet kun er 3+3…
Håber nogen har nogle kloge ord
)
Mvh Skorpionen.
Anmeld