Spændende om der sker noget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Har lige været inde og sove sammen med Julie et par timer... Og det eneste der er kommet, er murren og jaw og en lidt stramt lænd... 

uuuh det kunne jo godt tyde på der var ved at ske lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Mira0911

MaybeBaby skriver:

Håber sådan at det snart er din tur! Selvom jeg er dybt misundelige på alle, der får tegn på snarlig fødsel!  Vestøv afsted!

Håber virkelig også der snart sker noget... Ved godt der kan gå dage/uger før der rigtig sker noget... Man kan jo håbe på jeg kun skal gå få dage før der sker noget.. 

Anmeld

8. september 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

uuuh det kunne jo godt tyde på der var ved at ske lidt

Ja, håber virkelig... 

Anmeld

8. september 2011

Mira0911

ønskeprinsesse2011 skriver:

jeg opdagede slet ik at min den gik... men spændende er det da...

Jeg kunne ikke undgå at se det udflåd der var i trusserne til middag... Denne gang her er var der ikke blødning med, det var der med Julie... 

Anmeld

8. september 2011

Mor Christa

Hold k*ft, hvor er det spændende

Anmeld

8. september 2011

Mira0911

MissChrista skriver:

Hold k*ft, hvor er det spændende

Meget... Det er stadig det samme murren som i eftermiddags... 

Anmeld

9. september 2011

SaNiNa

Hvad siger du til det idag? Min slimprop gik i nat og jeg har de dejlige smerter omkring aret efter aks med nicklas så ved ikke helt om jeg burde ringe til fg.

Anmeld

9. september 2011

Mira0911

Det er da hamrende spændende med dig Sanne... Slet ikke rart med de smerter du har ved KS arret... 

Her er der ikke sket noget yderligere... Har sovet som en sten i nat, slet ikke været oppe på toilet som normalt... Har den samme murren, spændt lænd og jaw, som ikke vil tage til... 

Så kan vidst roligt tage ud og spise i aften... 

Anmeld

9. september 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Det er da hamrende spændende med dig Sanne... Slet ikke rart med de smerter du har ved KS arret... 

Her er der ikke sket noget yderligere... Har sovet som en sten i nat, slet ikke været oppe på toilet som normalt... Har den samme murren, spændt lænd og jaw, som ikke vil tage til... 

Så kan vidst roligt tage ud og spise i aften... 

Ja det er pænt træls med de smerter også fordi jeg samtidig har så ondt i bækknet og mit haleben.

Ture ikke køre Nicklas i dp med de smerter her så han er hjemme og det er bestemt ikke let. selvom han er rigtig sød og krammer mor hele tiden.

Håber snart der sker noget for os begge to skyld.

Anmeld

9. september 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Ja det er pænt træls med de smerter også fordi jeg samtidig har så ondt i bækknet og mit haleben.

Ture ikke køre Nicklas i dp med de smerter her så han er hjemme og det er bestemt ikke let. selvom han er rigtig sød og krammer mor hele tiden.

Håber snart der sker noget for os begge to skyld.

Ja hvis jeg stod i samme situation som dig, ville jeg heller ikke turde køre afsted... Så hellere være hjemme og hygge...  Julie er også hjemme idag... Hun har haft feber siden Tirsdag aften... Ikke højt, men skidt nok til ikke at vil spise særlig meget... Hun er nu meget mere på dupperne, klar på at skal ude og spise med 2 drenge i aften, vi skal selvfølgelig med, det er kæresten's kollegaer vi skal ude og spise med, som vi er begyndt at snakke rigtig godt med... 

Ja det vil være dejligt hvis der sker noget mere ved os begge.... 

Hep, hep... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.