Spændende om der sker noget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
19 svar
0 synes godt om
8. september 2011

Mira0911

Slimproppen er gået.. Det er jeg hvert fald ret sikker på, hvidt tykt udflåd...  Jeg har fået en rigtig slem kvalme, generelt rigtig skidt... 

Med Julie gik proppen 5 dage før jeg fødte hende... Så det hele er spændende nu... 

Jeg opdatere ikke om jeg er i fødsel eller noget, til dem der har mig på facebook... Orker ikke at familierne kimer os ned... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

SaNiNa

iiih hvor spændende, jeg aner ikke om min er gået, eller retter den gik jo for flere uger siden, men har også hørt at den kan gendanne sig.

Jeg forsøger alt hvad jeg kan få at få lillepigen ud, igår tog jeg i bilka gik det hele rundt bagefter ikea gik det hele rundt og til middag kom manden hjem og tog ham så lige med i ikea igen.

Idag har jeg ordnet lillepigen værelse lidt mere og gjort klar til min ugler og sommerfugle. ordnet hende og nicklas tøj som er for stort så to kæmpekasser med tøj står nu og så sættes væk. nu vil jeg så lede efter de skide flakser som jeg bare ikke kan finde + min ammepude

Anmeld

8. september 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

iiih hvor spændende, jeg aner ikke om min er gået, eller retter den gik jo for flere uger siden, men har også hørt at den kan gendanne sig.

Jeg forsøger alt hvad jeg kan få at få lillepigen ud, igår tog jeg i bilka gik det hele rundt bagefter ikea gik det hele rundt og til middag kom manden hjem og tog ham så lige med i ikea igen.

Idag har jeg ordnet lillepigen værelse lidt mere og gjort klar til min ugler og sommerfugle. ordnet hende og nicklas tøj som er for stort så to kæmpekasser med tøj står nu og så sættes væk. nu vil jeg så lede efter de skide flakser som jeg bare ikke kan finde + min ammepude

Jeg har også hørt at den kan gendanne sig op til flere gange... 

Når jeg nu har det skidt samtidig med, kunne det måske godt tyde på et eller andet... 

Sikke aktiv du er... Det tør jeg slet ikke... for hvis vandet går, skal jeg ligge mig ned... Fik jeg ordre på igår ved jordemoderen... Så har det bedst med at være hjemme og lave vandskaden, hvis vandet skulle ske og gå... 

Anmeld

8. september 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Jeg har også hørt at den kan gendanne sig op til flere gange... 

Når jeg nu har det skidt samtidig med, kunne det måske godt tyde på et eller andet... 

Sikke aktiv du er... Det tør jeg slet ikke... for hvis vandet går, skal jeg ligge mig ned... Fik jeg ordre på igår ved jordemoderen... Så har det bedst med at være hjemme og lave vandskaden, hvis vandet skulle ske og gå... 

Jeg fik af vide af lægen i fredages at hun stod godt fast, men hende jdm igår sagde hun ikke stod fast så jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Hun sagde dog ikke noget om noget.

Ja jeg syntes bare tiden skal fordrives med et eller andet har ikke mere tålmodighed og forslog manden i går at jeg skulle prøve at udvikle tålmodighed på pose som jeg så kunne blive stinkkende rig på.

Min veer er utrolig underlig og jeg kan næsten ikke gå, men jo mere man bevæger sig jo mere synker den lille jo også og jo mere fast vil hun stå, så jeg rander op og ned at trapperne

Anmeld

8. september 2011

ønskeprinsesse2011

jeg opdagede slet ik at min den gik... men spændende er det da...

Anmeld

8. september 2011

MaybeBaby

Mira0911 skriver:

Slimproppen er gået.. Det er jeg hvert fald ret sikker på, hvidt tykt udflåd...  Jeg har fået en rigtig slem kvalme, generelt rigtig skidt... 

Med Julie gik proppen 5 dage før jeg fødte hende... Så det hele er spændende nu... 

Jeg opdatere ikke om jeg er i fødsel eller noget, til dem der har mig på facebook... Orker ikke at familierne kimer os ned... 

Håber sådan at det snart er din tur! Selvom jeg er dybt misundelige på alle, der får tegn på snarlig fødsel!  Vestøv afsted!

Anmeld

8. september 2011

SaNiNa

Er der sket mere?

Anmeld

8. september 2011

Stjernestoev

Er spændt

Anmeld

8. september 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Er der sket mere?

Har lige været inde og sove sammen med Julie et par timer... Og det eneste der er kommet, er murren og jaw og en lidt stramt lænd... 

Anmeld

8. september 2011

Mira0911

Stjernestoev skriver:

Er spændt

Det er meget spændende...  Ikke sket det vilde...Murren, jaw og et spændt lænd... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.