Spørgsmål til alle :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. september 2011

JCT

Hej tøser.

Så har min forlovede og jeg besluttet os at starte projekt-baby

Men jeg har et par spørgsmål.. Jeg startede med p-piller i marts 11, pga. SA, og har taget dem lige siden. Men stoppede her 1/9-11, og d. 5/7 fik jeg min menstruation helt normal - det må da være gode tegn??

Jeg har den stadig lidt endnu, men ville bare hører hvor lang tid der gik for jer fra da i smed p-pillerne til i blev gravide?? Og hvor meget i ca. prøvede? Jeg regner med at det blir til hver anden dag, det skulle være godt?

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

JCT

Mener d. 5/9* rettelse.

Anmeld

8. september 2011

Tona

Hej tøser.

Men jeg har et par spørgsmål.. Jeg startede med p-piller i marts 11, pga. SA, og har taget dem lige siden. Men stoppede her 1/9-11, og d. 5/7 fik jeg min menstruation helt normal - det må da være gode tegn??

Jeg har den stadig lidt endnu, men ville bare hører hvor lang tid der gik for jer fra da i smed p-pillerne til i blev gravide?? Og hvor meget i ca. prøvede? Jeg regner med at det blir til hver anden dag, det skulle være godt?

Tak

Hvis du har fået din menstruation så er der gang i din cyklus igen og det er self. et godt tegn.

Nogle får først gang i deres cyklus efter måneder eller enda et halvt år, så jeg vil da holde på at det er super nice og så kan du jo blive gravid når der er gang i den igen

Selv blev jeg gravid i den første cyklus vi prøvede og det gjorde min veninde også

Held og lykke

Anmeld

8. september 2011

2babygirls

JCT skriver:

Hej tøser.

Tak

Vi prøvede fra sep 09 og var gravid midt januar 10

Jeg var væk hele oktober, så det var ikke så meget vi fik øvet os, vi var vist ikke så vilde kaniner hæhæ..

Men i januar gjorde vi det på 10. 12. 14 og 16. dagen efter første mens dag, og så var der bonus...
Held eller ej, I dont know

Anmeld

8. september 2011

JCT

Det er jeg glad for at hører. Har nemlig læst meget om kvinder hvor der gik op til et helt år før deres cyklus var i orden igen. For har læst om at der kan være problemer med ægløsning når man lige er stoppet på p-piller.

Men regner med at min mens stopper her en af dagene, så vi kan komme igang med at prøve.

Er så spændt!

Anmeld

8. september 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Den blødning du har nu,er din kunstige mens,og altså ikke fordi din krop er i gang igen.

Der er ingen der kan svare dig på hvornår du får ÆL,der er heller ingen der kan svare dig på,om din mens er reglmæssig med det samme,alt det kan kun tiden vise.

Der kan gå alt fra få dage til 1 år,før du får din første ÆL.

De 3 gange jeg er stoppet på pille,har jeg haft ÆL 3-4 uger efter sidste pille,og sidste gang blev jeg gravid med det samme.

Anmeld

8. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

1. gang gik der 3 mdr. og 2. gang gik der 1 mdr.

Vi havde bare sex som vi lystede og talte ikke dage eller lavede beregninger. Nogen dage ofte og andre gange med flere dages mellem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.