Indadvendt bule i hovedet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.048 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. januar 2009

BellaT

Sådan en har Phillip haft i en måneds tid nu. Forsvinder den af sig selv? Må den gerne være indadvendt? Det ser ud som om det kun er lidt af vævet der buler indad. Den er ikke så dyb, mener jeg.
Har aldrig set sådan en indadvendt bule før og idag fortalte min svigerinde mig så lige at det kan være farligt, når de vender indad. Men hun kunne ikke huske hvorfor..
Er det farligt? Eller er det helt normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2009

linemus

Det tror jeg ikke det er. Altså farligt. Men du kan jo lige vende det med lægen for at være tryg.

Sebastian faldt ned af sengen, da han var lille (måske omkring 1 år). Han fik sådan en indadvendt bule i panden, nærmest et tryk, og den var der godt nok længe. I hvert fald i et år. Men det er da væk nu, så jeg tror ikke, du skal være bekymret.

Knus Line

Anmeld

18. januar 2009

Rasmine

Arj, det ved jeg virkelig intet om.
Jeg ville lige få det tjekket hos lægen.

Anmeld

18. januar 2009

Tynen

Et år??!!
Det var dælme længe.

Ved intet om det, men du kan da prøve at ringe til lægen for at få klarhed.

Anmeld

18. januar 2009

bette

mener bestemt også at have hørt det ka være farligt.. synes du skal forhøre dig ved lægen.. eller prøv at google det

Anmeld

18. januar 2009

Mary

Jeg er temmelig sikker på det er harmløst. Men du kan da ringe og spørge vagtlægen. De kan vel give et svar over telefonen

Anmeld

18. januar 2009

BellaT

Hmmm, tak for svar.
Havde håbet at I havde skrevet at det har I set masser af gange og det er helt normalt. Meeen, nu tror jeg hellere jeg lige må ringe til lægen og spørge imorgen.

Ps. Nu har han fået en ny bule lige under den indadvendte. Den buler dog udad. Meget endda.

Anmeld

18. januar 2009

Rasmine

Jamen, vi har garanteret set det før på vores egne, men bare ikke opdaget at vi har opdaget det.
underlig sætning.

Rasmus har også konstant én eller anden bule, eller blåt mærke og lign.
Synes dælme han falder meget over ting, eller kigger bagud når han går, og så går han IND i ting, den lille klump.
Igår faldt han 3 trin ned af trappen, ned til vores stue, og der er altså klinker på gulvet, ingen af os så det, men vi hørte braget og hylet.

Anmeld

18. januar 2009

BellaT

Forstod godt den underlige sætning.

Ja, Phillip har også buler og blå mærker konstant. Men sådan er det nok bare at have aktive nysgerrige unger. Phillips farmor har joket med at Michael (farmand) havde klippekort til skadestuen, sååå... Jeg kan ligesom se hvor det fører hen allerede nu.

Anmeld

19. januar 2009

Anja

Elias har sådan en bule !

Han faldt ned fra puslebordet da han var 11 mdr og slog panden ind i badevægten. Han har en indadvendt bule, der er ca 1 cm lang og et par mm brede lige ved hårgrænsen. Den er blevet mindre og mindre og nu kan man næsten ikke se den længere - jo, mor som ved at den er der kan jo se den - men man kan mærke den.

Tror ikke det er noget du skal bekymre dig om, jeg regner da med at Elias´ bule går helt væk med tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.