11 mdr. - 2 timers søvn/dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

Valle81

K&S skriver:

DP´en (vi har lige skiftet, fordi den forrige blev sygemeldt på ubestemt tid) er ved at "opdrage" ham eller i hvert fald prøve. Han har nu været hos hendes i 5 uger og det går så småt fremad, han sover alt mellem en ½ og 3 timer, men hvis ikke han sover så længe, så sætter hun sig ud ved siden af barnevognen og snakker med ham, så han i det mindste ligger ned og hviler  I LOOOOVE HER...!

Han vågner jo allersenest klokken 5.30 men som oftest ca. 5.15 (og det er efter hårde kampe, for ellers stod han gerne op klokken 4.00)  Han sover ca ½-1 times morgenlur, ½-3 timer til middag og bliver så puttet i seng klokken 19.00 og sådan har det været, siden han startede i DP, da han var 10 måneder - han er nu 14 måneder

Og det er KUN i DP - herhjemme sover han MAX. 1 time til middag - forleden sov han kun 10 min., men var overhovedet ikke sur, så vi hyggede bare hele dagen inden han blev puttet i seng om aftenen

Åhh, det lyder knagme til at i har fået den DP der med et overskud uden lige:0)

Med børn og søvn der har jeg det bare sådan, at så længe de ikke er pyller og tudefjæs når de ikke har sovet så meget, så skidt med det:0) Så er jeg ligeglad med det, men fx Anton. Gud han er billigt til salg hvis han har sovet for lidt. Piv, tud og lidt mere piv = Anton:0)

Så får man grå hår:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

K&S

Valle81 skriver:

Åhh, det lyder knagme til at i har fået den DP der med et overskud uden lige:0)

Med børn og søvn der har jeg det bare sådan, at så længe de ikke er pyller og tudefjæs når de ikke har sovet så meget, så skidt med det:0) Så er jeg ligeglad med det, men fx Anton. Gud han er billigt til salg hvis han har sovet for lidt. Piv, tud og lidt mere piv = Anton:0)

Så får man grå hår:0)

Det må være Anton´erne  for vores er også meget tit totalt pyllerrøv, men så må jeg indrømme at herhjemme virker DVD med Thomas Tog - det er det ENESTE tidspunkt, han sidder stille og slapper af

Anmeld

8. oktober 2011

Valle81

K&S skriver:

Det må være Anton´erne  for vores er også meget tit totalt pyllerrøv, men så må jeg indrømme at herhjemme virker DVD med Thomas Tog - det er det ENESTE tidspunkt, han sidder stille og slapper af

He he, krudt i numsen, det må være lig Anton'er:0)

Vores er simpelthen bare her der og aaaaaaaaaaaaallleeeee vegne og hele tiden:0) Her hjælper en tegnefilm ikke engang:0) Glæder mig til at det fanger bare lidt:0)

Anmeld

8. oktober 2011

K&S

Valle81 skriver:

He he, krudt i numsen, det må være lig Anton'er:0)

Vores er simpelthen bare her der og aaaaaaaaaaaaallleeeee vegne og hele tiden:0) Her hjælper en tegnefilm ikke engang:0) Glæder mig til at det fanger bare lidt:0)

Hehe, det er også KUN Thomas Tog, der virker - alle andre DVD´er er SÅ kedelige

Men ja her der og aaaaaaaaaaaaallleeeee vegne og hele tiden

Anmeld

8. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

cnmigo skriver:

... Er det ikke meget lidt?

• 11 mdr. gammel - står op kl. 7:00, vågner nogen gange 6:30.
  • Afleveres i dagpleje 8:00-8:30.
  • Sover til middag 12:00-14:00.
  • Bliver småpylret ved 16:30-17:00 tiden, men vil ikke sove.
  • Kommer i seng ved 18:30-19:00tiden, falder i søvn med det samme/eller roder/pludrer/snakker i halv/hel time.

Syntes det lyder meget fint...

Nogle har større eller mindre søvnbehov end andre...

Vores lille fætter fra nov '08 har aldrig haft stort søvnbehov og slap middagsluren ret tidlig. Kommer i seng sent og tidlig op.

Hvor vi har et sovetræ uden lige og på trods af at han er over 3 år sover han i hverdagene; godnat kl 17.30/18.00, sover med det samme og bliver vækket næste morgen kl 7.00. I weekender og på fridage; godnat kl 19.00 senest, vækket mellem kl 7 og 7.30, sover dertil 2+ til middag. 

Anmeld

8. oktober 2011

Valle81

K&S skriver:

Hehe, det er også KUN Thomas Tog, der virker - alle andre DVD´er er SÅ kedelige

Men ja her der og aaaaaaaaaaaaallleeeee vegne og hele tiden

Sunde og raske og fulde af fart :0) Det er skønt, men også udfordrende til tider:0)

Anmeld

8. oktober 2011

K&S

Valle81 skriver:

Sunde og raske og fulde af fart :0) Det er skønt, men også udfordrende til tider:0)

OH YES, og især nu hvor Anton går - han er jo efter mig hele tiden, jeg kan ikke liiiige nå lidt, inden han når frem

Anmeld

8. oktober 2011

Valle81

K&S skriver:

OH YES, og især nu hvor Anton går - han er jo efter mig hele tiden, jeg kan ikke liiiige nå lidt, inden han når frem

Ha ha:0)

Åhh kender det:0)

Anton har gået i 5 mdr nu og det går bare stærkt, han smækker med døre, kravler op i vindueskarme, op i lillebrorstremmeseng ( der er bunden hævet i og så kan han komme op og over kanten. han¨åbner samtlige skuffer og tømmer for indhold. Jamen jeg kunne blive ved. Senes stunt var at skråstolen stadig stod på spisebordet efter Arthur havde fët grød og hvor finder jeg Anton?? Jeps kravleet op på spisebordet og plantet sig i skråstolen

Her er beviset:0)

Anmeld

8. oktober 2011

K&S

Valle81 skriver:

Ha ha:0)

Åhh kender det:0)

Anton har gået i 5 mdr nu og det går bare stærkt, han smækker med døre, kravler op i vindueskarme, op i lillebrorstremmeseng ( der er bunden hævet i og så kan han komme op og over kanten. han¨åbner samtlige skuffer og tømmer for indhold. Jamen jeg kunne blive ved. Senes stunt var at skråstolen stadig stod på spisebordet efter Arthur havde fët grød og hvor finder jeg Anton?? Jeps kravleet op på spisebordet og plantet sig i skråstolen

Her er beviset:0)

Hihi, ja der er Anton heldigvis ikke nået til endnu - han er også en lille kortbenet fyr, så han kan ikke nå så langt op endnu, men ALT i hans højde er fjernet, for ellers kunne jeg ikke sige andet end nej hvortil han smiler og fniser nu

Anmeld

8. oktober 2011

Nadia&Daniel

cnmigo skriver:

... Er det ikke meget lidt?

• 11 mdr. gammel - står op kl. 7:00, vågner nogen gange 6:30.
  • Afleveres i dagpleje 8:00-8:30.
  • Sover til middag 12:00-14:00.
  • Bliver småpylret ved 16:30-17:00 tiden, men vil ikke sove.
  • Kommer i seng ved 18:30-19:00tiden, falder i søvn med det samme/eller roder/pludrer/snakker i halv/hel time.

Det lyder som min datter på en træls (er jyde) dag.. Nolge dage kan vi også få hende til at sove kl. 9-10.30, men ikke hver dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.