11 mdr. - 2 timers søvn/dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

FrkLarsen

cnmigo skriver:

... Er det ikke meget lidt?

• 11 mdr. gammel - står op kl. 7:00, vågner nogen gange 6:30.
  • Afleveres i dagpleje 8:00-8:30.
  • Sover til middag 12:00-14:00.
  • Bliver småpylret ved 16:30-17:00 tiden, men vil ikke sove.
  • Kommer i seng ved 18:30-19:00tiden, falder i søvn med det samme/eller roder/pludrer/snakker i halv/hel time.

Præsis som min datter, så tror det er normalt 

Min datter er dog 14 måneder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Sara.

Vil mene det er så forskelligt fra barn til barn :-)
Min dreng Nor på 1½ har heller aldrig sovet meget, i dag blev det til 5 min. Han vågnede af noget larm og ville ikke sove igen....

Anmeld

8. oktober 2011

Valle81

He he - jeg synes det lyder lidt af lidt, men jeg har også børn som alle har et stort sovehjerte:0)

Anton sov indtil han var 16 mdr 2 gange om dagen, to timer til formiddag og to 830-1030 og igen 1500-1700 og sov fra 2000-0630.

I dag er han 18 mdr og sover stadig ca 12 timer om natten og mellem 2-3 timer til middag:0)

Asta var lige på den anden side af 1 år da hun droppede formiddagsluren og kun sov til middag og sov i de 2-3 timer og 12 timer om natten

Athur er kun lige snart 6 mdr, han sover 3 gange om dagen og 12 timer nat:0)

Christina

Anmeld

8. oktober 2011

cnmigo

Takker mange gange

Kan også se han trives fint på det så det må jo være det han har brug for

Anmeld

8. oktober 2011

Valle81

cnmigo skriver:

Takker mange gange

Kan også se han trives fint på det så det må jo være det han har brug for

Det er nemlig det vigtigste:0)

Anmeld

8. oktober 2011

K&S

132319 skriver:

Skift Adam ud med Kamille og du har mit svar

Skift Kamille ud med Anton og så har du også mit svar

Anmeld

8. oktober 2011

K&S

Valle81 skriver:

He he - jeg synes det lyder lidt af lidt, men jeg har også børn som alle har et stort sovehjerte:0)

Anton sov indtil han var 16 mdr 2 gange om dagen, to timer til formiddag og to 830-1030 og igen 1500-1700 og sov fra 2000-0630.

I dag er han 18 mdr og sover stadig ca 12 timer om natten og mellem 2-3 timer til middag:0)

Asta var lige på den anden side af 1 år da hun droppede formiddagsluren og kun sov til middag og sov i de 2-3 timer og 12 timer om natten

Athur er kun lige snart 6 mdr, han sover 3 gange om dagen og 12 timer nat:0)

Christina

Skønne børn - jeg håber den næste bliver en dejlig syvsover ligesom dine unger

Anmeld

8. oktober 2011

Den lykkelige

Nu er min datter kun 7,5 måned.. men hun har næsten altid været sådan.. sover max 2 timer sammenlagt i løbet af dagen.. Hun er også pylret/sur/ked fra kl 16-18 og det er ren lettelse at endelig kunne lægge hende i seng ved 18 tiden.. For hun vil IKKE bare ligge og tage en lur om eftermiddagen..

Anmeld

8. oktober 2011

Valle81

K&S skriver:

Skønne børn - jeg håber den næste bliver en dejlig syvsover ligesom dine unger

Det skal de nok blive:0)

Asta og Anton har været engler på det punkt, sovet når der skulle soves og sovet igennem uden at vågne.

Vil så sige at den har Arthur ikke helt fanget;:0) Han har det ved at vågne og græde og vride sig og så skal han lige vugges lidt eller vendes og så snorker han videre. Om dagen intet problem at gøre det, men natten kan godt blive laaaaaaaaaaaaaang:0) Men kan ikke klage:0)

Anmeld

8. oktober 2011

K&S

Valle81 skriver:

Det skal de nok blive:0)

Asta og Anton har været engler på det punkt, sovet når der skulle soves og sovet igennem uden at vågne.

Vil så sige at den har Arthur ikke helt fanget;:0) Han har det ved at vågne og græde og vride sig og så skal han lige vugges lidt eller vendes og så snorker han videre. Om dagen intet problem at gøre det, men natten kan godt blive laaaaaaaaaaaaaang:0) Men kan ikke klage:0)

DP´en (vi har lige skiftet, fordi den forrige blev sygemeldt på ubestemt tid) er ved at "opdrage" ham eller i hvert fald prøve. Han har nu været hos hendes i 5 uger og det går så småt fremad, han sover alt mellem en ½ og 3 timer, men hvis ikke han sover så længe, så sætter hun sig ud ved siden af barnevognen og snakker med ham, så han i det mindste ligger ned og hviler  I LOOOOVE HER...!

Han vågner jo allersenest klokken 5.30 men som oftest ca. 5.15 (og det er efter hårde kampe, for ellers stod han gerne op klokken 4.00)  Han sover ca ½-1 times morgenlur, ½-3 timer til middag og bliver så puttet i seng klokken 19.00 og sådan har det været, siden han startede i DP, da han var 10 måneder - han er nu 14 måneder

Og det er KUN i DP - herhjemme sover han MAX. 1 time til middag - forleden sov han kun 10 min., men var overhovedet ikke sur, så vi hyggede bare hele dagen inden han blev puttet i seng om aftenen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.