Astrid - hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2009

Tynen

Loggidut skriver:

det kan lenes mand også...endda 7 KG!

Hold kæft, hvor har I god humor i aften!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2009

Lene76

hehe fed frisør...... min kære mand syntes dog ik det var så sjovt med ham manden der skider..... hahahaha

Anmeld

18. januar 2009

ka li ja

Astrid P skriver:

FÅRK, en blæret frisure... Gad vide om Kalaha gider lave den på mig når vi skal til fest! Please, Kalaha, lav en mand der skider i min hovedbund!!!

jeg vil helt helt sikkert gerne lave en mand der skider i din hovedebund!!!!

Anmeld

18. januar 2009

Astrid P

Du skal have alt muligt indenfor tak, men jeg tror jeg siger nej...

Men hvad fanden skal jeg gøre ved mit hår? Hvad synes du om det billede jeg har lagt ind?

Hjælp Kalaha!!!

Anmeld

18. januar 2009

ka li ja

Astrid P skriver:

Du skal have alt muligt indenfor tak, men jeg tror jeg siger nej...

Men hvad fanden skal jeg gøre ved mit hår? Hvad synes du om det billede jeg har lagt ind?

Hjælp Kalaha!!!

jamen jeg er vild med den frisure, og jeg syntes umiddelbart den virker meget astrid agtig, men skal lige ha dig op foran et spejl for at jeg rigtig kan bedømme det. jeg har klippet den engang før, men hende der fik den havde ikke ret meget fald i håret, så effekten blev ikke så fed. det ved jeg jo tilgengæld du har

Anmeld

18. januar 2009

Astrid P

ka li ja skriver:

jamen jeg er vild med den frisure, og jeg syntes umiddelbart den virker meget astrid agtig, men skal lige ha dig op foran et spejl for at jeg rigtig kan bedømme det. jeg har klippet den engang før, men hende der fik den havde ikke ret meget fald i håret, så effekten blev ikke så fed. det ved jeg jo tilgengæld du har

Hvor er du frisør henne, smukke... Og har du nogen tider i morgen?

Anders skal faktisk til jobsamtale i Horsens kl 15 i morgen... Men huset i Søvind er desværre solgt, så vi bliver ikke naboer lige foreløbigt!

Anmeld

18. januar 2009

ka li ja

Astrid P skriver:

Hvor er du frisør henne, smukke... Og har du nogen tider i morgen?

Anders skal faktisk til jobsamtale i Horsens kl 15 i morgen... Men huset i Søvind er desværre solgt, så vi bliver ikke naboer lige foreløbigt!

jeg arb i hedensted, men har "desværre" fri i morgen!

øv med huset ellers, det kunne nu ha været rigtig hyggeligt at få dig som nabo søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.