Jemion?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Du er bestemt ikke den eneste der er misundelig, hehe, ved godt jeg senest har min tøs om 15 dage, men for fanen hvor vil jeg heller have hende ud i morgen...

Håber ellers de snart finder ud af noget med din og tøsen.

Uuuh 15 dage! Heldige asen! Ja, jeg trænger godt nok til noget afklaring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Putomanen

Ja, det er jeg sikker på at hun bliver glad for at læse, når hun på et tidspunkt logger på igen

Anmeld

7. september 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Uuuh 15 dage! Heldige asen! Ja, jeg trænger godt nok til noget afklaring

Tror jeg da gerne. Nu har jeg endelig fået alle svar, så nu er det bare at vente, men kan bedre forholde mig til det nu. Håber de finder ud af noget i morgen og at det ikke har nogen betydning for hende fremover.

Anmeld

7. september 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Tror jeg da gerne. Nu har jeg endelig fået alle svar, så nu er det bare at vente, men kan bedre forholde mig til det nu. Håber de finder ud af noget i morgen og at det ikke har nogen betydning for hende fremover.

Men er det ikke også sværere at vente, når du har en dato? Jeg tænker når man ikke ved det har man hele tiden i baghovedet at "det kan ske når som helst". Hehe - Eller du kan jo self. godt ske at gå i fødsel før din dato, men alligevel?

Anmeld

7. september 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Men er det ikke også sværere at vente, når du har en dato? Jeg tænker når man ikke ved det har man hele tiden i baghovedet at "det kan ske når som helst". Hehe - Eller du kan jo self. godt ske at gå i fødsel før din dato, men alligevel?

Du har da også en dato Omkring d 15, kommer an på hvad politiken er på dit sygehus. Kolding hedder det sidste 41+3 og så føder man indenfor 3 dage. Nu er den bare rykket lidt over en uge.

Men har jo stadig de samme tegn og det tyder ikke på, at hun bliver derine i 2 uger endnu, men det kan self synde, så spændningen er dan samme, men roen er tydligere, netop fordi det hele ender om max 15 dage.

Anmeld

7. september 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Du har da også en dato Omkring d 15, kommer an på hvad politiken er på dit sygehus. Kolding hedder det sidste 41+3 og så føder man indenfor 3 dage. Nu er den bare rykket lidt over en uge.

Men har jo stadig de samme tegn og det tyder ikke på, at hun bliver derine i 2 uger endnu, men det kan self synde, så spændningen er dan samme, men roen er tydligere, netop fordi det hele ender om max 15 dage.

Synes jeg læste på Skejby den hedder 41+3 bliver man sat i gang, så det er self. rigtigt!

Jeg har det på samme måde som dig. Synes der er mange optaktstegn! Men hvad fanden, går sku nok så langt som jeg kan Glæder mig til at se din guldklump mega meget Dig og alle de andre tøser man ligesom har fulgt nu her

Anmeld

7. september 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Synes jeg læste på Skejby den hedder 41+3 bliver man sat i gang, så det er self. rigtigt!

Jeg har det på samme måde som dig. Synes der er mange optaktstegn! Men hvad fanden, går sku nok så langt som jeg kan Glæder mig til at se din guldklump mega meget Dig og alle de andre tøser man ligesom har fulgt nu her

Det jo det. Glæder mig også til billeder af de forskelliges unger

Hvordan går det forresten med børneværelset?

Anmeld

7. september 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Det jo det. Glæder mig også til billeder af de forskelliges unger

Hvordan går det forresten med børneværelset?

Jamen det er sådan lidt i stå.. ALtså vi mangler jo ikke så meget. Skal lige have tremmeseng hjem og hænge sengehimmel op og sådan.. Men pynteting og sådan m¨å komme senere. dig?

Anmeld

7. september 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Jamen det er sådan lidt i stå.. ALtså vi mangler jo ikke så meget. Skal lige have tremmeseng hjem og hænge sengehimmel op og sådan.. Men pynteting og sådan m¨å komme senere. dig?

Færdigt for nu Mangler en lampe og en gardinstang for jeg kan komme videre, men så er vi også færdige. Men så længe hun ikke skal sove derinde endnu, så behøves det jo ikke endnu. (lavalampe er også bedre om natten )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.