Jemion?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. september 2011

Frøken J.

Nogen der ved om hun har født tilfældigvis? Hun har ikke været på siden d. 5. Håber hun har sin guldklump i armene nu, og tænker på dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Kofoed.

Hun skulle i hver fald sættes i gang i dag, hvis det ikke var sket noget inden

Anmeld

7. september 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Hun skulle i hver fald sættes i gang i dag, hvis det ikke var sket noget inden

Ej hvor spændende Så er der i hvert fald gang i et eller andet

Anmeld

7. september 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Ej hvor spændende Så er der i hvert fald gang i et eller andet

Det jo det, men tror nu hun allerede har født, det var jo trods alt kl numse om natten hun var på, så mon ikke hun var vågnet med veer elller lignede og lige ville stene herinde for at for tiden til at gå? Eller er det kun noget jeg kunne finde på

Anmeld

7. september 2011

Putomanen

Jeg er også spændt på at høre fra hende. Har været inde og lure nogle gange på hendes profil, og det kunne godt virke som om, der sker noget

Anmeld

7. september 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Det jo det, men tror nu hun allerede har født, det var jo trods alt kl numse om natten hun var på, så mon ikke hun var vågnet med veer elller lignede og lige ville stene herinde for at for tiden til at gå? Eller er det kun noget jeg kunne finde på

Det kunne jeg også finde på! Haha! Ej uha, man bliver både delvist rørt ved tanken og også misundelig. Haha

Anmeld

7. september 2011

Frøken J.

Putomanen skriver:

Jeg er også spændt på at høre fra hende. Har været inde og lure nogle gange på hendes profil, og det kunne godt virke som om, der sker noget

Ja, ikke? Det er også det jeg tænker

Anmeld

7. september 2011

Putomanen

Frøken J. skriver:

Ja, ikke? Det er også det jeg tænker

Ja, hun har jo været en meget flittig bruger herinde, så det ligner hende ikke at være væk så længe

Anmeld

7. september 2011

Kofoed.

Det kunne jeg også finde på! Haha! Ej uha, man bliver både delvist rørt ved tanken og også misundelig. Haha

Du er bestemt ikke den eneste der er misundelig, hehe, ved godt jeg senest har min tøs om 15 dage, men for fanen hvor vil jeg heller have hende ud i morgen...

Håber ellers de snart finder ud af noget med dig og tøsen.

Anmeld

7. september 2011

Frøken J.

Putomanen skriver:

Ja, hun har jo været en meget flittig bruger herinde, så det ligner hende ikke at være væk så længe

Nej, man bemærker det straks Nå men så ved hun da også, at vi tænker på hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.