Doktor Doolittle skriver:
Anja hvordan er det nu lige med din søster, hvorfor ses I ikke? Jeg kan ikke helt huske det 
Min højt elskede bedstefar døde i januar 2007.. og vi måtte hver i sær ønske os ting som havde været hans...
........
Jeg måtte få et skrin som havde været hans forældres (det var egentlig mors, men hun ville ikke have det, så hun sagde at jeg måtte få det)
Samtidig havde han en gyngestol, som min søster ( H ) og jeg åbenbart var de eneste der ville have...
Min anden søster ( D ) ville gerne have to fugle (positiv og negativ men dem havde min søster ( H ) fået..
Så jeg foreslog at når jeg nu havde fået skrinnet, så synes jeg at ( H ) skulle have gyngestolen, da de to ting for mig virkelig indikerede vores bedstefar og jeg ville have det skidt med at få begge dele, men at jeg også synes at ( H ) så skulle give ( D ) fuglene...
Det blev sådan... Men pludselig snakkede min søster ( H ) ikke længere med mig (jo til fester og nu vi har været oppe og se hendes lille dreng, men slet ikke peronligt eller noget som før i tiden.. Jeg har af omveje blevet bekræftet i, at det var pga. delingen af bedstefars ting at hun var blevet sur "for man laver ikke aftaler om en død mands ting!!"
Havde jeg vidst at hun ville reagere sådan havde jeg holdt fast i at jeg ville havde den gyngestol, og havde jeg fået den havde hun alligevel ikke talt med mig...
Nej du, jeg prøvede bare at gøre alle glade og gøre så alle havde noget som de gerne ville have fra bedstefar...
Lang historie og måske er jeg den der er galt på den, men umiddelbart synes jeg det ikke..
Anmeld