Anonym skriver:
Alså fra 15 til 22 år
jeg kender to forskelige par den ene er blevet gravid med vilje og den anden er et uheld.
dem med uheldet egner sig overhoved ikke som forældre!!! og dem med det planlagte har vidst ikke planlagt nok for ingen af dem har jo eller uddanelse...
jeg er selv ung. jeg bliver snart 20.
vi vil selvfølig gerne havde et barn som unge men jeg er bange for at vi skal komme i krise for ingen af os har jo eller uddannelse. og man kan jo ikke leve på kh begge parter + bebs,. så vi må passe ekstra godt på. jeg glæder mig til den dag vi får råd til at få børn....
men vil gerne høre lidt omkring jeres økonomi før og efter bebs er blevet født. hvad i laved og osv og om i har uddannelse 
Jeg har ikke født endnu..
Men jeg er 21 og min kæreste er 24. Og det var slet ikke planlagt, jeg havde spiral da jeg blev gravid.
Jeg har kun 1 gang mødt lidt fordomme, men herregud der var fra min kærestes mors nye mands ekskones søster...hahaha.. Som stod der (i slut 40'erne) med sine botox læber og synes at vi var lidt unge.. 
Jeg synes det på en eller anden måde er forkert at gå igang med projekt baby, hvis begge parter er på KH, men alle kan jo komme på KH det har jo ikke så meget med uddannelse at gøre..
Hos os er situationen den, at min kæreste er under uddannelse og er på lærlinge løn, og jeg har en salgsleder stilling i telenor, men ingen uddannelse.
vi er så begge i A-kasse og fagforening, så der skal noget til at vi kommer på KH.
Jeg ahr så haft den holdning at vi selv skulle havde råd til at købe alt ind, og det har vi også gjort, og at vi ikke skal budgetere med børnepenge, men at de bliver til lidt ekstra til bebsen..
Jeg synes sådan helt basalt, at når man sætter et barn i verden, så skal man have midlerne til det, og man skal ikke spekulere i om man skal bo sammen eller hver for sig, for at få forhøjet børnebidrag, og hvor meget ekstra man kan få i boligstøtte m.m.
Og jeg bliver ked af at se hvor mange der faktisk gør det..
Men nu har jeg jo ikke født endnu
måske det lyder anderledes om 6 mdr..