nogle, der har prøvet dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. september 2011

bubba

Jeg vil lige høre om der er nogle, der har prøvet at bløde en uge før forventet mens UDEN at være gravide

Jeg blødte nemlig i mandags eller lyserødt udflåd var det vidst og jeg synes jeg har mange symptomer på graviditet, men har stadig har stadig 4 dage til testdag.. Så jeg er jo nok bare utålmodig.. Men håber nogle har lyst til at svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

LeneKE

Altså jeg blødte en lige smule en uges tid inden eg egentlig skulle - og jeg var gravid  

Anmeld

7. september 2011

bubba

LeneKE skriver:

Altså jeg blødte en lige smule en uges tid inden eg egentlig skulle - og jeg var gravid  

hvordan kunne du holde ventetiden ud .?

Anmeld

7. september 2011

LeneKE

bubba skriver:

hvordan kunne du holde ventetiden ud .?

Det kunne jeg heller ikke  ventede til det var ovre, tog en test og bingo  troede egentlig heller ikke jeg var gravid, for vi havde ikke prøvet ret længe, så det var egentlig mere lidt selv pineri, for "jeg vidste jo udemærket godt at den var negativ" - så det var ikke lige helt til at forstå, men altså, lige nu er der en lille dreng, der danser tango i min mave og kommer ud til december

Held og lykke med testen (eller hvad man nu siger)

Anmeld

7. september 2011

bubba

LeneKE skriver:

Det kunne jeg heller ikke  ventede til det var ovre, tog en test og bingo  troede egentlig heller ikke jeg var gravid, for vi havde ikke prøvet ret længe, så det var egentlig mere lidt selv pineri, for "jeg vidste jo udemærket godt at den var negativ" - så det var ikke lige helt til at forstå, men altså, lige nu er der en lille dreng, der danser tango i min mave og kommer ud til december

Held og lykke med testen (eller hvad man nu siger)

hehe.. tusind tak.. 
eej.. det var da dejligt med en lille dreng :-) Håber jeg kan sige det samme om en uges tid :-) 

Anmeld

7. september 2011

TR

bubba skriver:

Jeg vil lige høre om der er nogle, der har prøvet at bløde en uge før forventet mens UDEN at være gravide

Jeg blødte nemlig i mandags eller lyserødt udflåd var det vidst og jeg synes jeg har mange symptomer på graviditet, men har stadig har stadig 4 dage til testdag.. Så jeg er jo nok bare utålmodig.. Men håber nogle har lyst til at svare

Jeg havde mange symtomer på at jeg troede jeg var gravid men så fik jeg mit mens 4 dage før forventet , men det varrede kun 3 dage ..

Menn jeg står med  en negativ test ..

Anmeld

7. september 2011

bubba

TR skriver:

Jeg havde mange symtomer på at jeg troede jeg var gravid men så fik jeg mit mens 4 dage før forventet , men det varrede kun 3 dage ..

Menn jeg står med  en negativ test ..

blødte du en uge før forventet mens?

Anmeld

8. september 2011

TR

bubba skriver:

blødte du en uge før forventet mens?

4-5 dage før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.