Update på "suuk, 41+1 og bekymringer" igangsættelsessamtalen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

Holbæktrunten

Mulleunge skriver:

Hehe jamen de SKAL SGU LYTTE!!! jeg gider ikke mere .. Er pisse træt af dem og gud nåde trøste hr. overlæge på Hvidovre hospital hvis han ikke vil sætte mig i gang på min termins dato når jeg døjer med rygsygdom ! der er mit barn jo færdigt og jeg GIDER IKKE diskuterer det hahaa .. - Jamen altså jeg tror at jeg har mødt mindst 50 forskellige, og man skal forklarer hvorfor man er der forfra hver gang der kommer en ny ind ?!
Jamen- Jeg havde sagt : giv mig de piller og jeg stikker dem selv op ! hehe, det kan jo ikke være rigtigt ..
Jeg stiller bare tusinde spørgsmål når jeg er der og giver udtryk for at jeg er MAX forvirret og bekymret så gør de somregel hvad der bliver sagt, i starten havde jeg det også dårligt med at sige min mening til dem men det nytter bare intet, jeg ringer hvis der er det mindste for det er deres arbejde at lytte til mig slut (;
Nu håber jeg snart at der er veer på vej til dig søde, og at bassen kommer ud til dig

Det er bare så inspirerede at der er en der er en ligeså stor kælling som jeg plejer at være... Fatter slet ikke hvorfor jeg har så hulens svært ved at markere mig nu, og råbe højt. Overvejer at sparke mig selv over skinnebenet eller noget, inden jeg ringer derind i morgen tidlig... Bare for at se om gråd funker som afpresning ;0) overvejede også at snige mig i deres medicindepot og stjæle deres stikpiller - men de har jo koldelås på døren, de skiderikker! ;0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Mauser.

Holbæktrunten skriver:

Det er bare så inspirerede at der er en der er en ligeså stor kælling som jeg plejer at være... Fatter slet ikke hvorfor jeg har så hulens svært ved at markere mig nu, og råbe højt. Overvejer at sparke mig selv over skinnebenet eller noget, inden jeg ringer derind i morgen tidlig... Bare for at se om gråd funker som afpresning ;0) overvejede også at snige mig i deres medicindepot og stjæle deres stikpiller - men de har jo koldelås på døren, de skiderikker! ;0)

Hahaa i morgen skal du sige at du VIRKELIG gerne vil sættes i gang, du skal sige at du syntes at det er EKSTREMT forvirrende og misvisende at de fortæller dig at de "måske" har tid og at du bliver vildt frustreret over det .. Bare sig at du er fuldstændig ligeglad med hvornår i morgen de gør det ! bare de gør det !!! ja det havde jeg gjort, var blevet fuldstændig vild i hovedet af det der "måske" har vi tid ??! åh nej, bliver helt negativ .. Må i seng !!! nat nat og ve krammer til dig støvsug lidt her inden du går i seng måske det hjælper .. hehe.

Anmeld

8. september 2011

Holbæktrunten

Mulleunge skriver:

Hahaa i morgen skal du sige at du VIRKELIG gerne vil sættes i gang, du skal sige at du syntes at det er EKSTREMT forvirrende og misvisende at de fortæller dig at de "måske" har tid og at du bliver vildt frustreret over det .. Bare sig at du er fuldstændig ligeglad med hvornår i morgen de gør det ! bare de gør det !!! ja det havde jeg gjort, var blevet fuldstændig vild i hovedet af det der "måske" har vi tid ??! åh nej, bliver helt negativ .. Må i seng !!! nat nat og ve krammer til dig støvsug lidt her inden du går i seng måske det hjælper .. hehe.

Will do - jeg prøver at skrue op for charmen :0) vil også prøve at tøffe i kanen, må hellere rage så mange minutter i drømmeland til mig som muligt :0)

Anmeld

8. september 2011

Mauser.

Holbæktrunten skriver:

Will do - jeg prøver at skrue op for charmen :0) vil også prøve at tøffe i kanen, må hellere rage så mange minutter i drømmeland til mig som muligt :0)

Ja ik ?? man skal da sove på forskud, en skam at vi gravide sover så pisse elendigt om natten !!!

Anmeld

8. september 2011

Holbæktrunten

Mulleunge skriver:

Ja ik ?? man skal da sove på forskud, en skam at vi gravide sover så pisse elendigt om natten !!!

Ja, det hænger ikke rigtigt sammen.... Endnu en grund til at tro at Gud er en mand ;0) men nat nat søde dig, sov godt...

Anmeld

8. september 2011

Mauser.

Holbæktrunten skriver:

Ja, det hænger ikke rigtigt sammen.... Endnu en grund til at tro at Gud er en mand ;0) men nat nat søde dig, sov godt...

Det er altid mænds skyld, det har jeg altid sagt nat nat ..

Anmeld

8. september 2011

Frøken J.

Holbæktrunten skriver:

Tusind tak :0) håber også for dig at der snart kommer lidt kontinuitet i dit forløb, og at folk gider sætte sig ind i sagerne.... Tænker på dig :0)

Tak! Og i lige måde! Gad vide om der er sket noget endnu? :-D kom nu, giv mig noget spænding her i livet når nu jeg vågner 5.40 ;-) ellers krydser jeg alt i dag

Anmeld

8. september 2011

Holbæktrunten

Frøken J. skriver:

Tak! Og i lige måde! Gad vide om der er sket noget endnu? :-D kom nu, giv mig noget spænding her i livet når nu jeg vågner 5.40 ;-) ellers krydser jeg alt i dag

Kære navnesøster... Der er fortsat ikke skyggen af en ve, kun de sædvanlige hofte og lændesmerter pga bækkenløsningen.... Har tilgengæld gjort en STOR opdagelse: hvordan man kommer til at føle sig skidefuld helt uden alkohol! Man skal bare placere sig i en situation der ligner min og ikke kunne sove en hel nat.... Tror max jeg har fået halvanden time sammenlagt, i intervaller på 10 min.... Er helt skæv i kraniet... ' fordelen' ved denne form for beruselse er, at man tager tømrermændende i samme ombæring i form af lettere hovedpine, kvalme, grådlabilitet og generelt trist humør.... Og glubende appetit, men ingen lyst til at spise!

Anmeld

8. september 2011

Gaia

Pøj pøj håber virkelig snart der sker noget. må du få en fantastisk fødsel. Kram

Anmeld

8. september 2011

B&J

krydser alt hvad jeg kan for de har tid til at sætte dig igang imorgen for nu skal de veer bare komme så i kan få jeres baby i armene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.