Ja, ringede jo kl 7:30 for at få en tid til igangsættelsessamtale i dag. Fik besked på at komme ind kl 10, hvilket vi gjorde. De var dog noget forsinkede, så der var lidt ventetid, og endte med at ligge med ctg i en hel time, og snakke med tre forskellige jordemødre. De var nu heldigvis allesammen søde. Fortalte problematikken omkring min far, og ytrede mit store ønske om at blive sat igang snarest. Fik at vide at de MÅSKE kunne presse mig ind i løbet af dagen i morgen, men at de ikke kunne love noget. Skulle den kikse i morgen burde det lykkes i løbet af fredagen. Lidt træls, men trods alt bedre end at skulle vente til søndag... Takkede selvfølgelig ja til indvendig undersøgelse, og der er stadig 2-3 cm livmoderhals. Tilgengæld er den så småt ved at blødgøres, og jeg er en finger åben - præcis nok til at hun kunne prøve en af de der famøse hindeløsninger - AUUUUUV'! Men det var godt nok surrealistisk da hun sagde 'så, nu prikker jeg baby på hovedet' :0). Blødte en lille smule, og har efterfølgende haft lidt udflåd med rester fra denne blødning.... Men ikke skyggen af veer eller andet spændende. ÅH, JEG HÅBER AT DE HAR TID I MORGEN!
Anmeld