Ny herinde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2009

Salle

Salle skriver:

Takker
Forresten så kan i finde mig på facebook under savnersinmarcus.com
Da det jo ikke lige altid virker herinde for moi...

Hov skrev den da vist forkert
savnersinmarcus@hotmail.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2009

Rasmine

Kan du ikke fortælle lidt om dig selv?

Jeg kommer fra Viborg, er 34.
Er pædagog stud., men færdig til sommer.

Anmeld

17. januar 2009

Anja

Velkommen til

Det er en rigtig hyggelig gruppe du har fundet her på baby, håber du bliver glad for at være her.

Anja

Anmeld

17. januar 2009

Salle

Mebach skriver:

Kan du ikke fortælle lidt om dig selv?

Jeg kommer fra Viborg, er 34.
Er pædagog stud., men færdig til sommer.

Jo

Jeg er 28, forlovet med Frank som er 30....
Sammen har vi 2 skønne børn, Clara på 1½ og William på 8 mdr...

Bor på Fyn, i et hus vi har lejet, er uddannet Social og Sundheds assistent, men har ikke været på arbejde i 2 år, da jeg har været og stadig er på barsel
Og har på fornemmelsen jeg er gravid igen, men skal til lægen Torsdag med Clara, så venter til der, så kan han give mig nyheden...

Ellers kommer jeg oprindeligt fra greve på sjælland, men mødte Frank (eller jeg stjal ham vist fra en anden ) på en ferie med mine forældre i sommerhus på fyn, da jeg var 22... Og ja, kom aldrig hjem efter den ferie
Vi har mistet 6 gange på 4 år, inden det endelig lykkedes os at få Clara i 2007... Hun kom lidt tideligt, var sat til 20/8, men fødte hende den 7/7...
Det var vist det, spørg hvis der er mere I vil vide

Anmeld

17. januar 2009

Rasmine

Salle skriver:

Jo

Jeg er 28, forlovet med Frank som er 30....
Sammen har vi 2 skønne børn, Clara på 1½ og William på 8 mdr...

Bor på Fyn, i et hus vi har lejet, er uddannet Social og Sundheds assistent, men har ikke været på arbejde i 2 år, da jeg har været og stadig er på barsel
Og har på fornemmelsen jeg er gravid igen, men skal til lægen Torsdag med Clara, så venter til der, så kan han give mig nyheden...

Ellers kommer jeg oprindeligt fra greve på sjælland, men mødte Frank (eller jeg stjal ham vist fra en anden ) på en ferie med mine forældre i sommerhus på fyn, da jeg var 22... Og ja, kom aldrig hjem efter den ferie
Vi har mistet 6 gange på 4 år, inden det endelig lykkedes os at få Clara i 2007... Hun kom lidt tideligt, var sat til 20/8, men fødte hende den 7/7...
Det var vist det, spørg hvis der er mere I vil vide

Gravid igen?

Gosh, og jeg synes JEG er træt.

Anmeld

17. januar 2009

Loggidut

så fik vi en fra Fyn...og dermed er vi så godt som landsdækkende...

velkommen til!

Jeg håber ikke vi virker for underlige sammenspiste, for så er det kun fordi vi jo efterhånden har kendt hinanden og hinandens poder i et godt stykke tid!

Hvis du føler vi bliver for underlige, så skal du bare hænge på...og med tiden bliver du lige så underlig som vi andre!

Så fra mig af skal sørme lyde et hjertelig velkommen til dig!

Anmeld

17. januar 2009

Salle

Mebach skriver:

Gravid igen?

Gosh, og jeg synes JEG er træt.

haha er også træt... Og tanken om 3 blebørn på samme tid Pu ha dyrt

Clara sagde i går, mor baby i maven, og jeg prøvede og forklare hende, at william jo var kommet ud, men hun påstod hårdnakket at jeg har en i maven, så vi må se om hun har ret
Tror manden er mere træt end jeg, han gik i seng efter jeg fortalte ham det haha...

Anmeld

17. januar 2009

Salle

Loggidut skriver:

så fik vi en fra Fyn...og dermed er vi så godt som landsdækkende...

velkommen til!

Jeg håber ikke vi virker for underlige sammenspiste, for så er det kun fordi vi jo efterhånden har kendt hinanden og hinandens poder i et godt stykke tid!

Hvis du føler vi bliver for underlige, så skal du bare hænge på...og med tiden bliver du lige så underlig som vi andre!

Så fra mig af skal sørme lyde et hjertelig velkommen til dig!

Jo tak
Underlige mennesker er nu engang sjovest, det hele skal jo ikke være for trivielt jo

Anmeld

17. januar 2009

ivfmarie

Tror manden er mere træt end jeg, han gik i seng efter jeg fortalte ham det haha...
Ha ha...!
Velkommen til! Spænd hjelmen - det går ikke stille for sig herinde!

Marie - skovl, undercover som spade 

Anmeld

17. januar 2009

Rasmine

ivfmarie skriver:

Ha ha...!
Velkommen til! Spænd hjelmen - det går ikke stille for sig herinde!

Marie - skovl, undercover som spade 

HVad er det dine unger har skudt på profil pic?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.