Hvor hurtig vil man få symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

Muffinmus

ca 3 -4 dage for mit vedkommende og anede ikke jeg var grvid pgs tidliegre SA nogle uger før.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

lycly

Anonym skriver:

Hvor hurtig vil man kunne få symptomer på at man er gravid.Tænker på kvalme, ømme bryster osv. ?

Er ikke mange dage siden vi havde sex, så jeg burde ikke kunne mærke noget allerede?

Det er meget forskelligt. Jeg fik ikke ømme bryster på noget tidspunkt. Jeg fik først kvalme omkring uge 8-10. Så indtil da kunne jeg egentlig ikke mærke fysisk at jeg var gravid

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

Alba skriver:

Hvis man virkelig tænker på at blive gravid og er meget opmærksom på kroppens signaler vedr. syymptomer så kan kroppen godt snyde en til at tro man er gravid. Kvalme i sig selv er jo ikke unormalt at få så ville vente og se om der evt. kom flere graviditets symptomer.

Krydser for dig.

Jeg var inde og læse lidt, og jeg tænker også bare at det er noget jeg bilder mig ind.

Men har haft meget hovedpine og kvalme i dag, men det behøver jo ikke at have en sammenhæng med at jeg er gravid

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

JJH skriver:

Det syntes jeg heller ikke du skal. man bliver altså lidt bims af alle de negative teste. jeg testede 3 gange på en uge og smed så testene ud, for ikke at fortsætte. testede da jeg var 1 dag over og der var den positiv.

Jeg har bevidst ikke købt nogen tests. og håber at jeg kan holde ud og vente 14 dage mere selv om jeg synes det er svært.

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

ca 3 -4 dage for mit vedkommende og anede ikke jeg var grvid pgs tidliegre SA nogle uger før.....

Det var egentlig også hurtigt.

Det er så 4 dagen ved mig nu, altså siden vi havde sex, og kan ikke finde ud af om kroppen spiller mig et puds. Det gør den nu nok, for har først ægløsning i weekenden

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

Luna F. skriver:

Det er meget forskelligt. Jeg fik ikke ømme bryster på noget tidspunkt. Jeg fik først kvalme omkring uge 8-10. Så indtil da kunne jeg egentlig ikke mærke fysisk at jeg var gravid

Ja vi reagere jo alle meget forskelligt

Anmeld

7. september 2011

Den lykkelige

Det er jo forskelligt.. jeg fik allerede fra uge 6..  

Anmeld

8. september 2011

JJH

Anonym skriver:

Jeg har bevidst ikke købt nogen tests. og håber at jeg kan holde ud og vente 14 dage mere selv om jeg synes det er svært.

Ja, man føler sig lidt dum når man tester selv om man ved den højst sandsynlig ikke kan aflæse noget endnu. men jeg tror det er meget normalt.

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

JJH skriver:

Ja, man føler sig lidt dum når man tester selv om man ved den højst sandsynlig ikke kan aflæse noget endnu. men jeg tror det er meget normalt.

Ja det gør man nemlig. Og når den så er negativ så bliver man så skuffet, selv om den måske senere vil vise positiv. så kan lige så godt lade være med at udsætte mig for det

Anmeld

8. september 2011

JJH

Anonym skriver:

Ja det gør man nemlig. Og når den så er negativ så bliver man så skuffet, selv om den måske senere vil vise positiv. så kan lige så godt lade være med at udsætte mig for det

lyder rigtig fornuftigt. gå igang med et projekt i stedet, det får tankerne lidt væk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.