Hvor hurtig vil man få symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

961 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. september 2011

Anonym trådstarter

Hvor hurtig vil man kunne få symptomer på at man er gravid.Tænker på kvalme, ømme bryster osv. ?

Er ikke mange dage siden vi havde sex, så jeg burde ikke kunne mærke noget allerede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Alba

Det er jo meget individuelt hvornår symptomerne kommer og hvilke der kommer, Nogen opdager det ikke før de har testet positiv så det er svært at sige hvornår.

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

Alba skriver:

Det er jo meget individuelt hvornår symptomerne kommer og hvilke der kommer, Nogen opdager det ikke før de har testet positiv så det er svært at sige hvornår.

Okay ja. Jeg har en frygtelig kvalme i dag, men synes det er tidligt at kunne mærke det hvis det ikke er mange dage siden vi havde sex.

Anmeld

7. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hvor hurtig vil man kunne få symptomer på at man er gravid.Tænker på kvalme, ømme bryster osv. ?

Er ikke mange dage siden vi havde sex, så jeg burde ikke kunne mærke noget allerede?

Nogle får det hurtigt, andre aldrig.
Så det er meget forskelligt.
Du må nok bare vente og se tiden an

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. september 2011

Alba

Hvis man virkelig tænker på at blive gravid og er meget opmærksom på kroppens signaler vedr. syymptomer så kan kroppen godt snyde en til at tro man er gravid. Kvalme i sig selv er jo ikke unormalt at få så ville vente og se om der evt. kom flere graviditets symptomer.

Krydser for dig.

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Nogle får det hurtigt, andre aldrig.
Så det er meget forskelligt.
Du må nok bare vente og se tiden an

Kærligst
Sussie

Der er ikke andet for. Der er dog ca tre uger til næste menstruation, så skal vist være meget tålmodig :-(

Anmeld

7. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Der er ikke andet for. Der er dog ca tre uger til næste menstruation, så skal vist være meget tålmodig :-(

Ja...der er er nok ikke andet at gøre

Anmeld

7. september 2011

JJH

Ja fik symtomer allerede 2 dage efter ægløsning, og testede positivt dagen efter ventet mens.

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

JJH skriver:

Ja fik symtomer allerede 2 dage efter ægløsning, og testede positivt dagen efter ventet mens.

Det var også hurtigt. Må se om det er det samme her, men tør ikke teste allerede.

Anmeld

7. september 2011

JJH

Det syntes jeg heller ikke du skal. man bliver altså lidt bims af alle de negative teste. jeg testede 3 gange på en uge og smed så testene ud, for ikke at fortsætte. testede da jeg var 1 dag over og der var den positiv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.