Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nimbus1984 skriver: Allerførst så håber jeg for dig at det bare er lidt gammelt blod. Havde selv det samme da det var mens tid, men er stadig gravid her fire uger efter. Så krydser for at det er det samme for dig. Med hensyn til billig test, så er det vidst noget der hedder billigteste.dk eller noget i den stil, som jeg har set mange har nævnt. prøv at kigge der inde. Krydser alt hvad jeg kan
Allerførst så håber jeg for dig at det bare er lidt gammelt blod. Havde selv det samme da det var mens tid, men er stadig gravid her fire uger efter. Så krydser for at det er det samme for dig.
Med hensyn til billig test, så er det vidst noget der hedder billigteste.dk eller noget i den stil, som jeg har set mange har nævnt. prøv at kigge der inde.
Krydser alt hvad jeg kan
tak skal du have jeg prøver lige at kigge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: for at den lille spirre bliver... Men måske du skulle prøve at gå til lægen og få en tryghed-scanning? Hvis du har mistet, er det nogle gange at de gerne vil give sådan en... Håber da det bedste
for at den lille spirre bliver... Men måske du skulle prøve at gå til lægen og få en tryghed-scanning? Hvis du har mistet, er det nogle gange at de gerne vil give sådan en...
Håber da det bedste
min læge er på ferie i denne her uge og næste
Jeg mener heller ikke man kan se noget på scaningen endnu, hvis man får sådan en ? eller er det mig der tager fejl
Nogle har det også selvom de er gravide og andre har det ikke, prøv og tag det roligt og se om der sker mere end "bare" brunt udflåd
Men kan selvfølgelig godt forstå du er bange for det samme sker igen, at alt er som det skal være...
Anonym skriver: min læge er på ferie i denne her uge og næste Jeg mener heller ikke man kan se noget på scaningen endnu, hvis man får sådan en ? eller er det mig der tager fejl
Tjooo, mener da man burde kunne se om der er noget... Men ja, en uge mere ville jo gøre så man kunne se hjerteblink hvis det er....
i hvert fald for at spirren bliver hængende
Oktoberbaby11 skriver: Nogle har det også selvom de er gravide og andre har det ikke, prøv og tag det roligt og se om der sker mere end "bare" brunt udflåd Men kan selvfølgelig godt forstå du er bange for det samme sker igen, at alt er som det skal være...
tak skal du have jeg må jo prøve at se tiden an så.
Muhmi skriver: Tjooo, mener da man burde kunne se om der er noget... Men ja, en uge mere ville jo gøre så man kunne se hjerteblink hvis det er.... i hvert fald for at spirren bliver hængende
hun tager jo også blodprøver for at se om tallet stiger, så kan hun måske som det mindste holde øje med det... Prøve at ringe til ham lægen henviser til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128