Åhhhh nej dog...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. september 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger

Jeg er gravid 4+1 i dag, det vil jo siger jeg skulle have haft min mens nu her, jeg tog en clear blue 4 dage før forventet mens og den var positiv og det var testen også frs i søndags...

Men her i dag da jeg skulle tørre mig, opdaget jeg at mit snask er bleve en smule brun, ikke meget, kun en smule, men det er jo sådan min mens plejer at starte

Jeg havde en SA før denne graviditet og nu er jeg virkelig i tvivl om den bliver denne gang, er der nogle der kan komme med en anden forklaring hvorfor jeg har lidt brunligt snask?

Er simpelthen bare så ked af det, sidde bare her på arbejde og har lyst til at hyle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Anonym

Det kan være svært at svare på, for enten oplever du nu er biokemisk, dvs ægget nok bare ikke har sat sig fast og derfro kommer ud igen, sker jo for mange der tester før tid desværre.

Andet gæt er at du får lidt fordi dit hcg måske ikke er helt højt nok til at holde mens væk. Så kan nogle opleve lidt blødning.Men det kan også være gmle rester eftersom det jo er brunt:-)

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det kan være svært at svare på, for enten oplever du nu er biokemisk, dvs ægget nok bare ikke har sat sig fast og derfro kommer ud igen, sker jo for mange der tester før tid desværre.

Andet gæt er at du får lidt fordi dit hcg måske ikke er helt højt nok til at holde mens væk. Så kan nogle opleve lidt blødning.Men det kan også være gmle rester eftersom det jo er brunt:-)

gammelt som fra min sidste mens af?

Åh... jeg håber bare den bliver derinde, kan ikke tåle at miste igen. Jeg har ingen mens smerter eller lign, men kan dog godt mærke mit underliv, sådan en kvalme dernede, men ikek ondt...

Anmeld

7. september 2011

Anonym

Anonym skriver:

Hej Piger

Jeg er gravid 4+1 i dag, det vil jo siger jeg skulle have haft min mens nu her, jeg tog en clear blue 4 dage før forventet mens og den var positiv og det var testen også frs i søndags...

Men her i dag da jeg skulle tørre mig, opdaget jeg at mit snask er bleve en smule brun, ikke meget, kun en smule, men det er jo sådan min mens plejer at starte

Jeg havde en SA før denne graviditet og nu er jeg virkelig i tvivl om den bliver denne gang, er der nogle der kan komme med en anden forklaring hvorfor jeg har lidt brunligt snask?

Er simpelthen bare så ked af det, sidde bare her på arbejde og har lyst til at hyle

Åhh jeg håber sådan det bedste for dig.

Dengang jeg blev gravid, oplevede jeg at da det blev tid for min mens at komme så kom der det der "snask" som du beskriver, præsis sådan som ens mens plejer at starte op. Men tiltrods for begyndende "snask" så kom der bare ikke gang i det. Dagen efter var det så at jeg tog en test og den var positiv. I dagene efter var der stadig somme tider lige lidt blod på papiret når jeg tørrede mig, men det gik over i løbet af et par dage ca.

Min læge sagde at mange oplever at kroppen lige bløder en lille smule fordi den først ikke "helt kan finde ud af det".

Det jeg mener at altså at du har stadig en god chance for at være gravid. Håber du er det

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Åhh jeg håber sådan det bedste for dig.

Dengang jeg blev gravid, oplevede jeg at da det blev tid for min mens at komme så kom der det der "snask" som du beskriver, præsis sådan som ens mens plejer at starte op. Men tiltrods for begyndende "snask" så kom der bare ikke gang i det. Dagen efter var det så at jeg tog en test og den var positiv. I dagene efter var der stadig somme tider lige lidt blod på papiret når jeg tørrede mig, men det gik over i løbet af et par dage ca.

Min læge sagde at mange oplever at kroppen lige bløder en lille smule fordi den først ikke "helt kan finde ud af det".

Det jeg mener at altså at du har stadig en god chance for at være gravid. Håber du er det

Tak skal du have, jeg er glad for at hører du har opleveret noget lign, med positiv udgang, jeg krydser finger for den bliver, og går også lige ned og køber nogle nye test idag, bare lige for at være på den sikre side ...

Tak for dit svar

Anmeld

7. september 2011

Anonym

Anonym skriver:

Tak skal du have, jeg er glad for at hører du har opleveret noget lign, med positiv udgang, jeg krydser finger for den bliver, og går også lige ned og køber nogle nye test idag, bare lige for at være på den sikre side ...

Tak for dit svar

Køb rigeligt med tests, så du kan teste i de følgende dage flere gange hvis du får brug for det.

Hvis du får tid, så ville en update være spændende

Held og lykke

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

det vil jeg gøre, nogle der kan forslå et billig sted, for 2 for 40 kr i netto bliver nok lidt dyrt i længden

Og også forslå nogle gode test?

Og tak jeg skal nok opdatere

Anmeld

7. september 2011

Anonym trådstarter

7. september 2011

Nimbus1984

Allerførst så håber jeg for dig at det bare er lidt gammelt blod. Havde selv det samme da det var mens tid, men er stadig gravid her fire uger efter. Så krydser for at det er det samme for dig.

Med hensyn til billig test, så er det vidst noget der hedder billigteste.dk eller noget i den stil, som jeg har set mange har nævnt. prøv at kigge der inde.

Krydser alt hvad jeg kan

Anmeld

7. september 2011

Muhmi

for at den lille spirre bliver... Men måske du skulle prøve at gå til lægen og få en tryghed-scanning? Hvis du har mistet, er det nogle gange at de gerne vil give sådan en...

Håber da det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.