Countdown

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.519 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. september 2011

Kath.

Hvor lang tid talte i ned til PB?  

Min kæreste og jeg har besluttet at smide p-pillerne næste sommer  Åhhh hvor jeg dog glæder mig.  Kan slet ikke vente til at jeg gå rundt med en fin mave. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Kath.

Er det kun mig, som planlægger så lang tid frem? 

Anmeld

7. september 2011

Muffin_girl

Kath. skriver:

Hvor lang tid talte i ned til PB?  

Min kæreste og jeg har besluttet at smide p-pillerne næste sommer  Åhhh hvor jeg dog glæder mig.  Kan slet ikke vente til at jeg gå rundt med en fin mave. 

Nej absolut ikke.. Vi har også start om 1 år og 4 måneder.. Forhåbenligt Så vi er også langt fremme. Men glæder mig

Anmeld

7. september 2011

Kath.

AalborgPigen skriver:

Nej absolut ikke.. Vi har også start om 1 år og 4 måneder.. Forhåbenligt Så vi er også langt fremme. Men glæder mig

Det var da godt nok præcist hehe. Hvordan kan det være, at det skal være lige der? 

Det er helt uroligt så meget som man kan glæde sig

Anmeld

7. september 2011

Muffin_girl

Kath. skriver:

Det var da godt nok præcist hehe. Hvordan kan det være, at det skal være lige der? 

Det er helt uroligt så meget som man kan glæde sig

Fordi om 4 måneder er jeg begyndt på min elevplads.. Og så skal jeg i lære i 1 år og 11 måneder .. Og så om 1 år og 4 måneder skal jeg have pillet min spiral ud .. Og skal på noget nedtrapning af hormoner og det tager lige en 4 måneder .. (har en sygdom derfor jeg får ekstra hormoner) 

Og så har vi lige en 8-9 måneder indtil jeg er færdig i lære og kan blive gravid.. Så jeg kan få min lille bebs i armene efter eksamen..

Håber det er til at forstå

Det er selvfølgelig ikke så præsist.. Men sådan cirka. Kan også være det bliver før.. Vi glæder os begge SUPER meget. men uddannelse og job er samtidig et kritere for os begge. Så vi kan give vores børn det vi syntes de fortjener.  

Anmeld

7. september 2011

Kath.

AalborgPigen skriver:

Fordi om 4 måneder er jeg begyndt på min elevplads.. Og så skal jeg i lære i 1 år og 11 måneder .. Og så om 1 år og 4 måneder skal jeg have pillet min spiral ud .. Og skal på noget nedtrapning af hormoner og det tager lige en 4 måneder .. (har en sygdom derfor jeg får ekstra hormoner) 

Og så har vi lige en 8-9 måneder indtil jeg er færdig i lære og kan blive gravid.. Så jeg kan få min lille bebs i armene efter eksamen..

Håber det er til at forstå

Det er selvfølgelig ikke så præsist.. Men sådan cirka. Kan også være det bliver før.. Vi glæder os begge SUPER meget. men uddannelse og job er samtidig et kritere for os begge. Så vi kan give vores børn det vi syntes de fortjener.  

Nårh  Nu er jeg med. Det kan jeg godt forstå. Meget fornuftigt.

Anmeld

7. september 2011

Muffin_girl

Kath. skriver:

Hvorfor venter i ?  

Anmeld

7. september 2011

Kath.

Kath. skriver:

Min kæreste er uddannet om 14 dage og jeg bliver færdig med uddannelsen i starten af 2013. Så vi vil også gerne så godt økonomisk inden der skal sættes en bebs i verden 

Anmeld

7. september 2011

Kath.

AalborgPigen skriver:

Hvorfor venter i ?  

Hov den blev sat på det forkerte citat Se ovenfor 

Anmeld

7. september 2011

Muffin_girl

Kath. skriver:

Min kæreste er uddannet om 14 dage og jeg bliver færdig med uddannelsen i starten af 2013. Så vi vil også gerne så godt økonomisk inden der skal sættes en bebs i verden 

Det er en rigtig god ide Fornuftigt .. Men sikken jeg glæder mig. Kan jeg også forstå du gør  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.