Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
metteswn skriver: den røde og sorte er det vintertøj eller er den tynd?
den røde og sorte er det vintertøj eller er den tynd?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nitz - 29+ skriver: Hejsa.Af en eller anden grund har jeg ikke fået en notifikation om at jeg har fået beskeder her inde. Den sort/røde er en fleece. Så det er ikke en tyk jakke.
Hejsa.Af en eller anden grund har jeg ikke fået en notifikation om at jeg har fået beskeder her inde. Den sort/røde er en fleece. Så det er ikke en tyk jakke.
okay bare iorden. Jeg har alligevel fundet en anden
Nitz - 29+ skriver: Jeg har et lille parti hundetøj, som jeg har købt fra kina. Det hele sælges billigt, da jeg bare skal af med det.. Sælger det derfor for samme pris som jeg har givet for det..50,- for "tshirts" 70,- for jakker/hættetrøjer65,- for plettet kjole m. rød sløjfePrisen er plus porto..Rabat hvis du køber 3 stk..Det hele er små størrelser der passer Chihuhua eller lignende. OBS XS er meget lille og passer nok kun en hvalp
Jeg har et lille parti hundetøj, som jeg har købt fra kina. Det hele sælges billigt, da jeg bare skal af med det.. Sælger det derfor for samme pris som jeg har givet for det..50,- for "tshirts" 70,- for jakker/hættetrøjer65,- for plettet kjole m. rød sløjfePrisen er plus porto..Rabat hvis du køber 3 stk..Det hele er små størrelser der passer Chihuhua eller lignende. OBS XS er meget lille og passer nok kun en hvalp
hvad skal du ha for den kjole ting? ..
mariadyveke skriver: hvad skal du ha for den kjole ting? ..
Nitz - 29+ skriver: Den lyserøde klole med hvide prikker?Hvad siger du til 60,- inkl. porto?Jeg har selv givet 70 kr + fragt osv.. Så jeg kan ikke rigtig gå alt for langt ned.
Den lyserøde klole med hvide prikker?Hvad siger du til 60,- inkl. porto?Jeg har selv givet 70 kr + fragt osv.. Så jeg kan ikke rigtig gå alt for langt ned.
kan vi godt sige
men hvad med den lyserøde hvor der står i love you? hvis den skal med hvad så?
mariadyveke skriver: men hvad med den lyserøde hvor der står i love you? hvis den skal med hvad så?
Nitz - 29+ skriver: Du kan få kjolen + t-shirt for 110 kr inkl. porto..
Du kan få kjolen + t-shirt for 110 kr inkl. porto..
Okay, jeg nøjes bare med kjolen, kan du sende en pb med konto nr osv?
hej
Hvilket af tøjet har du tilbage ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128