Vægtøgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

<3

Kariina skriver:

Her står vægten på det samme.. Kan dog godt svinge +-2 kg, men så længe der ryger af igen

Sidst tog jeg 23 kg på, og det vil jeg ikke denne gang, da jeg stadig har de 10 kg siddende fra sidst.. Var undervægtig før....

Men spiser dog bedre denne gang, spiser ikke ligeså meget usundt... Men kan dog sagtens ryge lidt slik eller lign. ned om aftenen....

Før spiste jeg også kun 2-3 gange om dagen, nu spiser jeg min. 6 gange men meget små portioner...

Er 12+6 idag

Ja jeg synes også jeg spiser konstant! Og godt at høre du ikke er undervægtig mere! Det er ikke sundt for hverken dig eller bebs tja lyder meget som mit spændende at se hvor længe det holder på et eller andet tidspunkt må man jo tage lidt på jo kan se i min graviditetsbog fra Politiken af at det er normalt at tage 6 kilo på i 2.trimester som jeg jo er i nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Kariina

mrs X skriver:

Ja jeg synes også jeg spiser konstant! Og godt at høre du ikke er undervægtig mere! Det er ikke sundt for hverken dig eller bebs tja lyder meget som mit spændende at se hvor længe det holder på et eller andet tidspunkt må man jo tage lidt på jo kan se i min graviditetsbog fra Politiken af at det er normalt at tage 6 kilo på i 2.trimester som jeg jo er i nu

Ja vi undgår nok ikke helt at tage lidt på

Håber at jeg kan holde mig til 10-12 kg max, men nu må vi jo se hvad der sker

Jeg går også ind i 2. trimester imorgen  Endelig

Anmeld

8. september 2011

<3

Kariina skriver:

Ja vi undgår nok ikke helt at tage lidt på

Håber at jeg kan holde mig til 10-12 kg max, men nu må vi jo se hvad der sker

Jeg går også ind i 2. trimester imorgen  Endelig

Tillykke! 2.trimester er bare skønt! når først kvalmen har forsvundet såEr det bare skønt

Anmeld

8. september 2011

Kariina

mrs X skriver:

Tillykke! 2.trimester er bare skønt! når først kvalmen har forsvundet såEr det bare skønt

Ja det skønt

Har mindre kvalme, men tror det ender ligesom sidst, med kvalme til termin on and off.. ikke slemt, men slemt nok ind i mellem

Men pyt, der kommer en guldklump ud af det

Anmeld

8. september 2011

<3

Kariina skriver:

Ja det skønt

Har mindre kvalme, men tror det ender ligesom sidst, med kvalme til termin on and off.. ikke slemt, men slemt nok ind i mellem

Men pyt, der kommer en guldklump ud af det

Ja det er nu heller ikke fordi min er forsvundet men det er meget bedre end med min første. Det har hele forløbet været så satser på at slippe for kvalmen helt inden længe

Det ville ikke gøre mig noget. Særligt her under sygdom har det ikke været så godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.