Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Moster Lagkage skriver: uha dejligt. jeg vil helst ikke have bodyer. gerne heldragter trøjer og bukser og kjoler (dog ikke for mange kjoler) jeg er mest til phister og philina, men udelukker ikke andet. jeg kan godt lide klare og friske farver. helst ikke noget kortærmet. men tøj der kommer til at passe i november december. jeg vil gerne bestille i størrelse 80 og 86. og gerne ikke alt for tøset, da mor pige er født med hanekam. er det noget der kan lade sig gøre, eller stiller jeg for mange krav.??
uha dejligt. jeg vil helst ikke have bodyer. gerne heldragter trøjer og bukser og kjoler (dog ikke for mange kjoler) jeg er mest til phister og philina, men udelukker ikke andet. jeg kan godt lide klare og friske farver. helst ikke noget kortærmet. men tøj der kommer til at passe i november december. jeg vil gerne bestille i størrelse 80 og 86. og gerne ikke alt for tøset, da mor pige er født med hanekam. er det noget der kan lade sig gøre, eller stiller jeg for mange krav.??
hæ hæ det er ok med lidt krav men så er der kun 5 ting:-( Der er dog en del i 74 der lever op til dine "krav" meld lige tilbage om du vil have de 5 ting for der er andre der også er interesseret
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lisbeth2910 skriver: hæ hæ det er ok med lidt krav men så er der kun 5 ting:-( Der er dog en del i 74 der lever op til dine "krav" meld lige tilbage om du vil have de 5 ting for der er andre der også er interesseret
vil helst i størrelse 80 og 86. hvad er det for krav der vælter læsset? er meget intresseret i sådan en lykkepose med ti dele.
Moster Lagkage skriver: vil helst i størrelse 80 og 86. hvad er det for krav der vælter læsset? er meget intresseret i sådan en lykkepose med ti dele.
Resten er bodyer eller lyserødt:-)
lisbeth2910 skriver: Nej også bukser
Nej også bukser
Der er en hel del flotte bukser i 74 og de svarer til 80 (phister og philina) var det måske noget? De er meget store i det. Min datter bruger 92 og hun kan passe dem i 86 nemt
lisbeth2910 skriver: Resten er bodyer eller lyserødt:-)
lyserødt er også okay, har vænnet mig til den farve, med piger kan man vel ikke undgå den. men bare ikke flæser.
kan du finde ti dele, og hvad bliver det? hvis det kan lade sig gøre?
Hejsa
Har du dreng str 98 ??
Moster Lagkage skriver: lyserødt er også okay, har vænnet mig til den farve, med piger kan man vel ikke undgå den. men bare ikke flæser. kan du finde ti dele, og hvad bliver det? hvis det kan lade sig gøre?
8 ting er der så! Jeg sender dig en pb
lisbeth2910 skriver: Det eneste jeg kan klarer er 1 par bukser str. 5 år - men de er lidt små i det:-(
Det eneste jeg kan klarer er 1 par bukser str. 5 år - men de er lidt små i det:-(
hva kan du ell klare?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128