Gad vide ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

SaNiNa

krydser så meget for du ikke skriver tilbage nu...

Men hvordan går det, nogle veer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

RiUL

Lotus86 skriver:

Jeg fik også hindeløsning da jeg var gået over tid, og det endte også ud i plukveer og menstrautionssmerter, håbede sådan det ville føre til mere, men det gjorde det ikke desværre, og var 100% sikker på, at det ville ende med en igangsættelse, men det endte heldigvis anderledes, håber også det ender sådan for dig.. Er så spændt hver gang jeg logger ind, håber sådan på at se et 'jeg-har-født-indlæg' fra dig

Jeg var sikker på at der var noget under opsejling igår aftes, og så vågnede jeg frisk og udhvilet imorges Øv.. Men han kommer når han kommer (Bare det ville være snart) hehe

Jeg håber heller ikke at det ender med igangsættelse, vil jo helst ha at det sker helt naturligt Men jeg venter altså ikke 2 uger mere på ham griner..

Håber at I alle har det dejligt, og at Valdemar stortrives 

Anmeld

9. september 2011

RiUL

Sanne og Nicklas skriver:

krydser så meget for du ikke skriver tilbage nu...

Men hvordan går det, nogle veer?

Jeg var sikker på at der var noget i gære igår aftes, puha hvor gjorde det avs Men idag er jeg bare frisk, og der er ingen tegn på noget som helst... Øvvv  

Men må jo bare finde tålmodigheden frem

Anmeld

9. september 2011

SaNiNa

RiUL skriver:

Jeg var sikker på at der var noget i gære igår aftes, puha hvor gjorde det avs Men idag er jeg bare frisk, og der er ingen tegn på noget som helst... Øvvv  

Men må jo bare finde tålmodigheden frem

ej hvor træls har du tid til endnu engang hindeløsning?

Anmeld

9. september 2011

RiUL

ej hvor træls har du tid til endnu engang hindeløsning?

Ja, har fået en ny tid på tirsdag på hospitalet Og derefter får jeg tid til igangsættelse til på næste lørdag - Men der er f*ndme længe til

Anmeld

9. september 2011

SaNiNa

RiUL skriver:

Ja, har fået en ny tid på tirsdag på hospitalet Og derefter får jeg tid til igangsættelse til på næste lørdag - Men der er f*ndme længe til

Hold da op det er godt nok lang tid. det er jo næste ved min termin. håber altså han vælger at komme før.

Anmeld

9. september 2011

RiUL

Hold da op det er godt nok lang tid. det er jo næste ved min termin. håber altså han vælger at komme før.

Ja, der er længe til Men min jmd sagde at min livmoderhals var blød, og at hun sagtens kunne få to fingre op og løsne hinder, så håber lidt at der sker lidt i weekenden

Anmeld

9. september 2011

SaNiNa

RiUL skriver:

Ja, der er længe til Men min jmd sagde at min livmoderhals var blød, og at hun sagtens kunne få to fingre op og løsne hinder, så håber lidt at der sker lidt i weekenden

Kan jeg godt forstå du håber der er ikke noget være end at gå overtid.

Der for kan jeg ikke forstå man får en termins dato når det hedder +% 14 dag

Anmeld

9. september 2011

Lotus86

RiUL skriver:

Jeg var sikker på at der var noget under opsejling igår aftes, og så vågnede jeg frisk og udhvilet imorges Øv.. Men han kommer når han kommer (Bare det ville være snart) hehe

Jeg håber heller ikke at det ender med igangsættelse, vil jo helst ha at det sker helt naturligt Men jeg venter altså ikke 2 uger mere på ham griner..

Håber at I alle har det dejligt, og at Valdemar stortrives 

Ja ja, det er fuldstændig ligesom mig, det er så snyd at man skal nares på den lumske måde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.