Gad vide ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

Mauser.

Håber snart at han kommer søde, du kan jo blive sat i gang snart hvis der ikke sker noget inden nogle dage heldigvis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

RiUL

Mulleunge skriver:

Håber snart at han kommer søde, du kan jo blive sat i gang snart hvis der ikke sker noget inden nogle dage heldigvis

Håber jeg også smukke Skal ha lavet hindeløsning idag, så må vi se om det hjælper det lidt på vej

Anmeld

8. september 2011

SaNiNa

uuuh var det ikke idag din jdm ville løsne hinder?

Håber der kan sætte lidt skub i det hele

Anmeld

8. september 2011

RiUL

Sanne og Nicklas skriver:

uuuh var det ikke idag din jdm ville løsne hinder?

Håber der kan sætte lidt skub i det hele

Jo skal til jm her kl.14.40, jeg håber så meget at det hjælper lidt For der sker virkelig intet, tror han hygger sig for meget derinde

Anmeld

8. september 2011

SaNiNa

RiUL skriver:

Jo skal til jm her kl.14.40, jeg håber så meget at det hjælper lidt For der sker virkelig intet, tror han hygger sig for meget derinde

Kan da egenlig godt forstå ham, der er da heller ikke noget ved at komme ud til sådan et P.. vejr og hvor der er kold, så heller ligge der i moars lune hule

Anmeld

8. september 2011

RiUL

Sanne og Nicklas skriver:

Kan da egenlig godt forstå ham, der er da heller ikke noget ved at komme ud til sådan et P.. vejr og hvor der er kold, så heller ligge der i moars lune hule

Ja, det har du ret i

- Men nu kan jeg faktisk snart ikke vente mere hehe.. 

Anmeld

8. september 2011

SaNiNa

RiUL skriver:

Ja, det har du ret i

- Men nu kan jeg faktisk snart ikke vente mere hehe.. 

Det kan jeg også godt forstå du ikke kan, men før eller siden skal han nok komme. Det vil jeg love dig.

Jeg selv kæmper også for at hun gider sætte gang i tingene igen, har ordnet lidt mere på værelset idag, pakket nicklas og hende tøj som var alt forstort ned i plastkasse som manden så kan få lov at sætte på plads, ledt efter to store sutteflasker som jeg har ikke har kunne finde + min ammepude og fundet er det + en masse andre ting jeg lige hvade glemt som badestol, legetøj, uldtæppe ja en masse godt kom frem.

I eftermiddag bestiller jeg ugler og sommerfugle så håbe jeg de kommer hurtig

Anmeld

8. september 2011

Lotus86

Åhh hvor jeg føler med dig, det er intet mindre end ulideligt når man først har ramt terminsdatoen.. Havde det på præcis samme måde, og var bare så sur og trist de sidste dage, utroligt at man nærmest kan overbevise sig selv om, at det er muligt at være evighedsgravid

Krydser fingre for at det sker lige om lidt

Hvordan gik hindeløsningen i øvrigt? Har det sat skub i noget?

Anmeld

8. september 2011

RiUL

Lotus86 skriver:

Åhh hvor jeg føler med dig, det er intet mindre end ulideligt når man først har ramt terminsdatoen.. Havde det på præcis samme måde, og var bare så sur og trist de sidste dage, utroligt at man nærmest kan overbevise sig selv om, at det er muligt at være evighedsgravid

Krydser fingre for at det sker lige om lidt

Hvordan gik hindeløsningen i øvrigt? Har det sat skub i noget?

Ja, det er næsten lidt åndssvagt at man tænker sådan Hehe.. 

Men jeg kan virkelig næsten ikke holde det ud mere, altså jeg har det skønt, men jeg vil bare møde ham nuuu  

Hindeløsningen gik godt, synes ikke det var slemt Min JM sagde at der stadig var livmoderhals tilbage, men at den var meget blød, og at den "sad rigtigt" (altså på den gode måde) Og jeg har haft så mange plukkeveer lige siden, og har vildt ondt dernede. Så håber håber håber at det er positive tegn, men det kan jo sagtens gå i sig selv igen (og det gør det garanteret - suk) 

Anmeld

8. september 2011

Lotus86

RiUL skriver:

Ja, det er næsten lidt åndssvagt at man tænker sådan Hehe.. 

Men jeg kan virkelig næsten ikke holde det ud mere, altså jeg har det skønt, men jeg vil bare møde ham nuuu  

Hindeløsningen gik godt, synes ikke det var slemt Min JM sagde at der stadig var livmoderhals tilbage, men at den var meget blød, og at den "sad rigtigt" (altså på den gode måde) Og jeg har haft så mange plukkeveer lige siden, og har vildt ondt dernede. Så håber håber håber at det er positive tegn, men det kan jo sagtens gå i sig selv igen (og det gør det garanteret - suk) 

Jeg fik også hindeløsning da jeg var gået over tid, og det endte også ud i plukveer og menstrautionssmerter, håbede sådan det ville føre til mere, men det gjorde det ikke desværre, og var 100% sikker på, at det ville ende med en igangsættelse, men det endte heldigvis anderledes, håber også det ender sådan for dig.. Er så spændt hver gang jeg logger ind, håber sådan på at se et 'jeg-har-født-indlæg' fra dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.