Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver: Jeg vil gerne købe bogen, hvordan man overlever sin kones graviditet, hvis du vil sælge den til 45 incl Porto??
Jeg vil gerne købe bogen, hvordan man overlever sin kones graviditet, hvis du vil sælge den til 45 incl Porto??
Porto er 30 kroner som b-brev, så 45 kroner er i underkanten
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
K&S skriver: Portoen er 65 kroner uden omdeling Jamie Oliver er pææænt tung. Hvorhenne i KHB? Vi bor i Vallensbæk, ca. 15 km syd for KBH.
Portoen er 65 kroner uden omdeling Jamie Oliver er pææænt tung.
Hvorhenne i KHB? Vi bor i Vallensbæk, ca. 15 km syd for KBH.
CamillaSoefelt skriver: Whaaat? Det var ski dyrt manner.. Øhm ude på Islands Brygge, går i skole derude til dagligt. Kommer nogen af Jer den vej forbi?
Whaaat? Det var ski dyrt manner.. Øhm ude på Islands Brygge, går i skole derude til dagligt. Kommer nogen af Jer den vej forbi?
Jeg skal til møde i HK på mandag klokken 9 - det er lige ved siden af, du går på Niels Brock HGV, ikke? Så ved jeg nemlig godt hvor det er
K&S skriver: Jeg skal til møde i HK på mandag klokken 9 - det er lige ved siden af, du går på Niels Brock HGV, ikke? Så ved jeg nemlig godt hvor det er
CamillaSoefelt skriver: Jo det gør jeg nemlig. det da fuldstændig perfekt så! Er det så ikke bare det vi aftaler?
Jo det gør jeg nemlig. det da fuldstændig perfekt så! Er det så ikke bare det vi aftaler?
Det lyder super så er det bare 90 kroner
Jeg ved ikke hvor længe mit møde varer, men send mig lige dit nr. i en PB, så skriver jeg, når jeg er færdig, så kan du møde mig udenfor
K&S skriver: Det lyder super så er det bare 90 kroner Jeg ved ikke hvor længe mit møde varer, men send mig lige dit nr. i en PB, så skriver jeg, når jeg er færdig, så kan du møde mig udenfor
K&S skriver: Porto er 30 kroner som b-brev, så 45 kroner er i underkanten
<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver: Hold da maule det var dyrt.. :O Har du en pris ide så??
Hold da maule det var dyrt.. :O Har du en pris ide så??
Hvad siger du til 60 kroner inkl. porto? Bogen er i forvejen billig, jeg gav selv 150 kroner for den.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128