Startede Jeres fødsler ens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

132319

Mira0911 skriver:

Vedrop er det værste kan jeg regne ud? Har ikke prøvet det, så ved ikke noget om det... 

Det er forskelligt fra person til person.

Jeg har hørt fra folk der har født så langt som du er, at det ikke har været så slemt fordi kroppen er moden til det men den gænse holdning er vist at det er en satan 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Mira0911

132319 skriver:

Det er forskelligt fra person til person.

Jeg har hørt fra folk der har født så langt som du er, at det ikke har været så slemt fordi kroppen er moden til det men den gænse holdning er vist at det er en satan 

Årh på den måde... 

Anmeld

6. september 2011

4kløver

Mira0911 skriver:

Wow... 

Det har været nogle hurtige fødsler... 

Ja. Fik også afvide ved nr 4 at jeg skulle ringe når den første ved kom..

Anmeld

6. september 2011

Mira0911

4kløver skriver:

Ja. Fik også afvide ved nr 4 at jeg skulle ringe når den første ved kom..

Okey, ja det kan jo gå temmelig stærkt... 

Anmeld

6. september 2011

Hansen97

Mira0911 skriver:

Efter I har fået den første og blev gravid igen... Startede Jeres fødsler så på samme måde som den første? 

Om natten, morgen aften eller noget andet? 

Havde i optakt til noget inden fødslen? 

Da jeg ventede Julie, havde jeg slet ikke optakt inden til noget... da jeg så vågnede en Fredag morgen tidligt, så kan jeg da lige love for at der var gang i sagerne... 

Er meget spændt på hvordan og hvorledes denne gang her... Lige pt. har jeg rimelig tit mens smerter som er meget normalt op til terminen, men de forsvinder hver gang efter en lille times tid... 

Den første fødsel startede ud af det blå med veer, 10 dage før termin, han er født 16 timer efter..
Nr 2 startede med snyde/forberedelses veer på terminsdag. 2 dage efter var en ganske normal dag uden smerter. Vandet gik pludseligt kl 19.15 og hun er ude 21.02..

Anmeld

6. september 2011

SussieThyssen

Mira0911 skriver:

Efter I har fået den første og blev gravid igen... Startede Jeres fødsler så på samme måde som den første? 

Om natten, morgen aften eller noget andet? 

Havde i optakt til noget inden fødslen? 

Da jeg ventede Julie, havde jeg slet ikke optakt inden til noget... da jeg så vågnede en Fredag morgen tidligt, så kan jeg da lige love for at der var gang i sagerne... 

Er meget spændt på hvordan og hvorledes denne gang her... Lige pt. har jeg rimelig tit mens smerter som er meget normalt op til terminen, men de forsvinder hver gang efter en lille times tid... 

Nej..det var to meget forskellige fødsler (hvis man altså ser bort fra de 3 første)

Den ældste der startede det om eftermiddagen og kørte på med ve-storm lige til jeg fik hende næste dag, 22 timer senere.

Med nr 2 vågnede jeg omkring halv 5 om morgenen ved en svag og ubestemmelig ve.
Og så udviklede det sig stille og roligt efter en snor lige til hun var leveret 13 timer senere.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg havde ikke optakt til noget nogen af gangene. 1. gang fik jeg veer om eftermiddagen og 2. gang vågnede jeg med veer om natten. Vandet blev begge gange taget på fødestuen.

Anmeld

7. september 2011

Muffinmus

ikke helt.

1 gang startede den med mange timers ver inden vandet blev taget efter 30 timer osv.

2 gang fik jeg få veer, tissede og der gik vandet samt med tegnblødning og det hele, så alting på en gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.