Startede Jeres fødsler ens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.388 visninger
17 svar
0 synes godt om
6. september 2011

Mira0911

Efter I har fået den første og blev gravid igen... Startede Jeres fødsler så på samme måde som den første? 

Om natten, morgen aften eller noget andet? 

Havde i optakt til noget inden fødslen? 

Da jeg ventede Julie, havde jeg slet ikke optakt inden til noget... da jeg så vågnede en Fredag morgen tidligt, så kan jeg da lige love for at der var gang i sagerne... 

Er meget spændt på hvordan og hvorledes denne gang her... Lige pt. har jeg rimelig tit mens smerter som er meget normalt op til terminen, men de forsvinder hver gang efter en lille times tid... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Mira0911

6. september 2011

Gaia

Lige med på en kigger

Anmeld

6. september 2011

132319

Jep, vandet gik begge gange spontant og jeg blev sat i gang henholdsvis 5 og 1 dag efter (34+0 og 36+6) 

Jeg havde ellers svorget at jeg aldrig skulle have vedrop igen  Men sådan blev det altså

Anmeld

6. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg havde ikke "optakt" til noget, hverken med den første eller anden.

Vandet gik kl. 03.45 med den første og kl. 9.10 med den anden.

Det eneste mine graviditeter/fødsler har haft tilfælles, er at vandet er gået, og at jeg fødte dem på hhv. 8 timer og 2,5 timer = hurtige fødsler.

Anmeld

6. september 2011

4kløver

Hvor mange vil du høre om.
1 begyndte med veer ved middag tid var på ouh ved en 13 fik taget vandet og hun er født 16.39
2 får veer kl ca 04 vandet går på vej på ouh hun er født kl 0605.
3 er den fødsel jeg helst vil glemme. Husker ikke så meget derfra men fik taget vandet og lidt efter var han født om natten
4 veer lidt over 4 vandet gik på ouh og født 7.29.

Anmeld

6. september 2011

Mira0911

Gaia skriver:

Lige med på en kigger

Det er du velkommen til... 

Anmeld

6. september 2011

Mira0911

4kløver skriver:

Hvor mange vil du høre om.
1 begyndte med veer ved middag tid var på ouh ved en 13 fik taget vandet og hun er født 16.39
2 får veer kl ca 04 vandet går på vej på ouh hun er født kl 0605.
3 er den fødsel jeg helst vil glemme. Husker ikke så meget derfra men fik taget vandet og lidt efter var han født om natten
4 veer lidt over 4 vandet gik på ouh og født 7.29.

Wow... 

Det har været nogle hurtige fødsler... 

Anmeld

6. september 2011

Mira0911

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jeg havde ikke "optakt" til noget, hverken med den første eller anden.

Vandet gik kl. 03.45 med den første og kl. 9.10 med den anden.

Det eneste mine graviditeter/fødsler har haft tilfælles, er at vandet er gået, og at jeg fødte dem på hhv. 8 timer og 2,5 timer = hurtige fødsler.

Jeg selv har altid troet at man vil mærke optakt til noget inden det hele gik i gang... 

det var jeg helt sikker på da jeg ventede Julie... 

Ja det har været nogle hurtige fødsler du har været igen.. 

Anmeld

6. september 2011

Mira0911

132319 skriver:

Jep, vandet gik begge gange spontant og jeg blev sat i gang henholdsvis 5 og 1 dag efter (34+0 og 36+6) 

Jeg havde ellers svorget at jeg aldrig skulle have vedrop igen  Men sådan blev det altså

Vedrop er det værste kan jeg regne ud? Har ikke prøvet det, så ved ikke noget om det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.