Tegn, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jaa jeg håber for jer når i har prøvet så længe det fortjener i virkelig.. men tegn kan også snyde noget så meget...

Vi håber virkelig også bare den snart er der

Men er også bare bange for, at det er mine tanker omkring, det ville være SÅ dejligt, at vi kunne gøre det på naturligvis, sætter alle mulige falske tegn igang. Men jeg danner desværre ikke æg selv, men fik min mens for første gang i 9måneder, sidste måned, så håber på det har sat gang i noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

B&J

Anonym skriver:

Vi håber virkelig også bare den snart er der

Men er også bare bange for, at det er mine tanker omkring, det ville være SÅ dejligt, at vi kunne gøre det på naturligvis, sætter alle mulige falske tegn igang. Men jeg danner desværre ikke æg selv, men fik min mens for første gang i 9måneder, sidste måned, så håber på det har sat gang i noget

ihhh hvor jeg håber af hele mit hjerte at det er jeres tur nu så, jeg er så ked af at nogle har så svært ved det for alle burde kunne få børn når de virkelig ønsker det

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ihhh hvor jeg håber af hele mit hjerte at det er jeres tur nu så, jeg er så ked af at nogle har så svært ved det for alle burde kunne få børn når de virkelig ønsker det

Det burde være en menneskeret, at blive forældre

Anmeld

6. september 2011

B&J

Anonym skriver:

Det burde være en menneskeret, at blive forældre

jeg kan kun give dig ret

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg kan kun give dig ret

Tusind tak for dine positive svar

Anmeld

7. september 2011

Alba

Anonym skriver:

Havde du testet positivt der?

Jeg testede positiv i ca.6 uge. så symp. kom først efterfølgende

Anmeld

7. september 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

Det var godt nok sent  Hehe, men sådan er det vel også nogle gange

Meget sent, og utroligt at jeg glemte det, for holdt fast øje hver måned, med hvornår det skulle komme
Men tror det er forskelligt, kender 2 der ingen tegn havde, overhovedt, deres mave voksed, og deres mens udeblev ..

Anmeld

7. september 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

Det var godt nok sent  Hehe, men sådan er det vel også nogle gange

Meget sent, og utroligt at jeg glemte det, for holdt fast øje hver måned, med hvornår det skulle komme
Men tror det er forskelligt, kender 2 der ingen tegn havde, overhovedt, deres mave voksed, og deres mens udeblev ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.