Tegn, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
17 svar
0 synes godt om
6. september 2011

Anonym trådstarter

Hej piger

Hvornår begyndte jeres tegn på i var gravide og hvilke tegn havde i?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

B&J

Da jeg var gået to uger over tid viste jeg der var noget galt især fordi min det røde ikke kom og det har altid kommet når det skulle og fordi mine bryster gjorde sindsygt ondt ellers ingen ting

Anmeld

6. september 2011

MortilCilas

Jeg havde INGEN tegn. Jeg var otte uger henne før jeg fandt ud af det, og glemte den 1 måned at jeg skulle have mit lort. Også måned nr.2 fik jeg ikke mit lort, og følte jeg skulle have det, og tjekked hele tiden, også gik jeg 14 dage over det, også tog jeg til lægen .. også begyndte alle mine tegn, kvalme, opkast, også voksed mine bryster som jeg ved ikke hvad, og så steg jeg meget i vægt

Anmeld

6. september 2011

Alba

fik først symp. i ca 6-8. uge det bestod af: kvalme (morgen og aften) og forstærket lugtesans og træthed og ømhed

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Da jeg var gået to uger over tid viste jeg der var noget galt især fordi min det røde ikke kom og det har altid kommet når det skulle og fordi mine bryster gjorde sindsygt ondt ellers ingen ting

Det var jo ikke mange tegn, men sikre tegn

Man bliver bare så fokuseret på alle små signaler, når man forsøger at blive gravid

Anmeld

6. september 2011

B&J

Anonym skriver:

Det var jo ikke mange tegn, men sikre tegn

Man bliver bare så fokuseret på alle små signaler, når man forsøger at blive gravid

det kender jeg slet ikke til vi smed bare p-pillerne også prøvede vi bare og hvis der ikke skete nogle jamen så ville vi gå til lægen efter 1års tid.. men 3mdr efter blev jeg altså gravid lidt et dejligt chok vi troede ikke det ville gå så hurtigt

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det kender jeg slet ikke til vi smed bare p-pillerne også prøvede vi bare og hvis der ikke skete nogle jamen så ville vi gå til lægen efter 1års tid.. men 3mdr efter blev jeg altså gravid lidt et dejligt chok vi troede ikke det ville gå så hurtigt

Vi har forsøgt i 1½år nu og vi skal starte i behandling om 10dage (hvis min mens kommer) og nu synes jeg, at jeg har alle mulige tegn, så er i tvivl om det er for tidligt, at mærke noget nu?

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

Alba skriver:

fik først symp. i ca 6-8. uge det bestod af: kvalme (morgen og aften) og forstærket lugtesans og træthed og ømhed

Havde du testet positivt der?

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

Cilas skriver:

Jeg havde INGEN tegn. Jeg var otte uger henne før jeg fandt ud af det, og glemte den 1 måned at jeg skulle have mit lort. Også måned nr.2 fik jeg ikke mit lort, og følte jeg skulle have det, og tjekked hele tiden, også gik jeg 14 dage over det, også tog jeg til lægen .. også begyndte alle mine tegn, kvalme, opkast, også voksed mine bryster som jeg ved ikke hvad, og så steg jeg meget i vægt

Det var godt nok sent  Hehe, men sådan er det vel også nogle gange

Anmeld

6. september 2011

B&J

Anonym skriver:

Vi har forsøgt i 1½år nu og vi skal starte i behandling om 10dage (hvis min mens kommer) og nu synes jeg, at jeg har alle mulige tegn, så er i tvivl om det er for tidligt, at mærke noget nu?

jaa jeg håber for jer når i har prøvet så længe det fortjener i virkelig.. men tegn kan også snyde noget så meget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.