Amme-BH hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Madam Blå

Highlander skriver:

Det kan da godt være jeg bare skal gøre det samme.. Det er ikke helt nemt alle de ting man skal vide når man ikke har prøvet det før 

Nej, det er det nemlig ikke!

Men jeg synes bare at man hurtigt kan komme af med mange penge for en amme-bh. Hvis man, som jeg, ikke kan være i bilkas eller dem fra h og m. Og så tror jeg det er bedst at vente, til mælken er løbet til, og man ved hvor store de bliver

Men i værste fald så må vi jo sende vores mænd på jagt efter nogle til os Så kan de også få æren af at bytte de 8 af dem, som ikke passede hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Highlander

Madam Blå skriver:

Nej, det er det nemlig ikke!

Men jeg synes bare at man hurtigt kan komme af med mange penge for en amme-bh. Hvis man, som jeg, ikke kan være i bilkas eller dem fra h og m. Og så tror jeg det er bedst at vente, til mælken er løbet til, og man ved hvor store de bliver

Men i værste fald så må vi jo sende vores mænd på jagt efter nogle til os Så kan de også få æren af at bytte de 8 af dem, som ikke passede hihi

Der var endnu et tip - jeg vidste ikke at Bilka havde, og tror godt jeg kan være i dem hehe 

Haha ja det må være deres job - vi passer jo den lille til den tid 

Anmeld

6. september 2011

Madam Blå

Highlander skriver:

Der var endnu et tip - jeg vidste ikke at Bilka havde, og tror godt jeg kan være i dem hehe 

Haha ja det må være deres job - vi passer jo den lille til den tid 

De så umiddelbart gode ud i hvert fald Og ikke så dyre.. Tror de lå påmellem 100-200. Så det syne sjeg er helt ok

Ja, det er jo lige det!

Anmeld

6. september 2011

Highlander

Madam Blå skriver:

De så umiddelbart gode ud i hvert fald Og ikke så dyre.. Tror de lå påmellem 100-200. Så det syne sjeg er helt ok

Ja, det er jo lige det!

Jeg må altså lige i Bilka i morgen 

Anmeld

6. september 2011

Madam Blå

Highlander skriver:

Jeg må altså lige i Bilka i morgen 

Ja, prøv at se hvad du kan finde derude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.