Amme-BH hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. september 2011

Highlander

Hvor tæt på terminen bør man købe en amme-bh for ik at risikere den bliver for lille  ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

lycly

Jeg købte 2 , ca 14 dage før termin. Men måtte købe nye da mælken var løbet til efter fødslen, for så var de blevet for små

Anmeld

6. september 2011

lycly

Det jeg ville sige med det er, at du nok skal regne med at du skal ud og købe nye når du har født

Anmeld

6. september 2011

otlitrom

Jeg købte 1 inden fødslen og valgte at vente, se tiden og størrelsen an bagefter, og så købte jeg flere.

Anmeld

6. september 2011

Highlander

Luna F. skriver:

Det jeg ville sige med det er, at du nok skal regne med at du skal ud og købe nye når du har født

Okay, det kan være jeg også skal nøjes med en enkelt og så købe når mælken er løbet til - det er nok svært at sige helt hvor meget de vokser 

Anmeld

6. september 2011

Highlander

kitty skriver:

Jeg købte 1 inden fødslen og valgte at vente, se tiden og størrelsen an bagefter, og så købte jeg flere.

Tror jeg vil gøre det samme 

Anmeld

6. september 2011

Madam Blå

Jeg køber nok ikke amme-bh inden fødslen. Sender hellere kæresten ud efter flere, som jeg så kan prøve herhjemme, når vi engang er kommet hjem Måske jeg køber en enkelt amme-top til inden. Ellers må jeg klare mig med mit eget undertøj de første par dage.

Anmeld

6. september 2011

Highlander

Madam Blå skriver:

Jeg køber nok ikke amme-bh inden fødslen. Sender hellere kæresten ud efter flere, som jeg så kan prøve herhjemme, når vi engang er kommet hjem Måske jeg køber en enkelt amme-top til inden. Ellers må jeg klare mig med mit eget undertøj de første par dage.

God ide at sende kæresten ud, så kan han måske også vælge noget han synes er pænt og ikke alt for mormor agtigt hehe... men tror du godt du kan være i dit egen bh når du har født? 

Anmeld

6. september 2011

Madam Blå

Highlander skriver:

God ide at sende kæresten ud, så kan han måske også vælge noget han synes er pænt og ikke alt for mormor agtigt hehe... men tror du godt du kan være i dit egen bh når du har født? 

Ja, de første par dage tror jeg godt. Mælken løber jo først til omkring 3. dagen. Og der må han altså fare rundt og finde undertøj til mig

Men har tænkt at købe en af de der toppe, altså ikke en bh med bøjle og skål osv, men en amme-top. I sådan noget strækstof. Den forestiller jeg mig kan give sig mere end en bh og så tænker ejg, at jeg kan bruge den om natten. Det siges jo, at barmen bliver så øm, at man ikke kan lade være med at pakke den ind

Anmeld

6. september 2011

Highlander

Madam Blå skriver:

Ja, de første par dage tror jeg godt. Mælken løber jo først til omkring 3. dagen. Og der må han altså fare rundt og finde undertøj til mig

Men har tænkt at købe en af de der toppe, altså ikke en bh med bøjle og skål osv, men en amme-top. I sådan noget strækstof. Den forestiller jeg mig kan give sig mere end en bh og så tænker ejg, at jeg kan bruge den om natten. Det siges jo, at barmen bliver så øm, at man ikke kan lade være med at pakke den ind

Det kan da godt være jeg bare skal gøre det samme.. Det er ikke helt nemt alle de ting man skal vide når man ikke har prøvet det før 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.