svømning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Madam Blå

-Sigrid- skriver:

På mig selv, når jeg er afsted i svømmehal syntes jeg det er okay, men jeg har også "store" badedragte på, som faktisk dækker  Syntes det er svært at finde en pæn og sød badedragt som ikke bliver for "mor-agtig" 

Men den der med små piger i noget tøj som ofte er meningen at det skal ligge op til at man skal se deres kroppe Og maven er altså sexet, syntes jeg  

Synes også at en bikini der sidder, er helt ok til en kvindekrop. Men småpiger, der render rundt med trekanter på brystvorterne.. Som glider op, ned, frem og tilbage.. Det forstår jeg ikke. Men jeg forbinder også en trekantsbikini med en kvindekrop, og den er jo sexet.. Tror det er der filmen knækker for mig ifht små piger og bikini

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

-Sigrid-

Madam Blå skriver:

Synes også at en bikini der sidder, er helt ok til en kvindekrop. Men småpiger, der render rundt med trekanter på brystvorterne.. Som glider op, ned, frem og tilbage.. Det forstår jeg ikke. Men jeg forbinder også en trekantsbikini med en kvindekrop, og den er jo sexet.. Tror det er der filmen knækker for mig ifht små piger og bikini

Også her... 

Anmeld

6. september 2011

Tvebakken

aya-zia skriver:

nu er det sådan at mine piger begyndte til svømning igår...

og de var de ENESTE med badedragt...

jeg ved ik om det er forkert af mig, at give dem badedragt på...

de vil helst ha bikini som de andre piger, men lige nu er jeg stædig og siger de skal ha badedragt på...

er det forkert af mig????

Lige først - sikke nogle skønne piger!!

Derefter - jeg har ikke stemt.

Mine piger har både en tankini (todelt badedragt) - og en egentlig badedragt - det bruger de vist lidt i flæng.

Ved faktisk ikke rigtig, hvad min holdning er overfor bikini - går ud fra, du mener dem, der har "rigtig" bikinioverdel (og altså ikke dem med "toppe" som overdel)?

Anmeld

6. september 2011

aya-zia

Tvebakken skriver:

Lige først - sikke nogle skønne piger!!

Derefter - jeg har ikke stemt.

Mine piger har både en tankini (todelt badedragt) - og en egentlig badedragt - det bruger de vist lidt i flæng.

Ved faktisk ikke rigtig, hvad min holdning er overfor bikini - går ud fra, du mener dem, der har "rigtig" bikinioverdel (og altså ikke dem med "toppe" som overdel)?

ja det var de bikinier jeg mente... de der små nogle...

og mange tak.... syntes også selv de er lidt skønne

Anmeld

6. september 2011

aya-zia

Madam Blå skriver:

Det må de forældre sgu selv om! Synes det er underligt at man klæder børn i noget, som for mig er en smule udfordrende..

Men vi har vel hver vores grænser, og så længe vi har det godt med at putte vores børn i diverse, så er det vel ok. Og jeg har fuld respekt for at du tog kampen med pigerne og ikke gav dig

tak...

blev bare så skide forarget over at deres små 6årige piger gik i bikiner der var så små at de brugte hele svømmetimen på at rette på deres tøj...

Anmeld

6. september 2011

Madam Blå

aya-zia skriver:

tak...

blev bare så skide forarget over at deres små 6årige piger gik i bikiner der var så små at de brugte hele svømmetimen på at rette på deres tøj...

Det ville jeg virkelig også blive!

Anmeld

6. september 2011

aya-zia

Madam Blå skriver:

Det ville jeg virkelig også blive!

har besluttet mig for at jeg IKKE giver efter... de får ikke andet end badedragt på... BASTA...

Anmeld

6. september 2011

Madam Blå

aya-zia skriver:

har besluttet mig for at jeg IKKE giver efter... de får ikke andet end badedragt på... BASTA...

Sådan! Man må vælge sine kampe, og den kamp vil jeg også vælge, når jeg engang kommer dertil

Anmeld

6. september 2011

aya-zia

Madam Blå skriver:

Sådan! Man må vælge sine kampe, og den kamp vil jeg også vælge, når jeg engang kommer dertil

nemlig... og jeg vinder hehe

Anmeld

6. september 2011

Madam Blå

aya-zia skriver:

nemlig... og jeg vinder hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.