svømning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

morethanperfect

Badedragt .. Syns det er forkert at gi piger bikini på . :/

De super fine i badedragt !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Madam Blå

Uh - den har jeg diskuteret mange gange! Kan slet ikke se, hvorfor man skal have bikini på når man er i svømmehal. Stranden, det er en helt anden ting - og der er det helt okay. Men synes slet ikke at en bikini hører sig til i svømmehallen. Jo, de bikinier, der faktisk holder på barmen, og dækker bare halvdelen af bagen.. De er helt ok. Men synes så absolut ikke at de der trekantsbikinier hører sig til i en svømmehal. Og kan slet ikke forstå, at folk gider. Det hele hænger jo ud, og de må bruge meget tid på at rette på barmen osv.

Hvis min datter ville have bikini på, så er jeg ret så sikker på, at hun måtte nøjes med badedragten. Med mindre det er en bikini fra speedo eller lignende.

Jeg tror vist, jeg er lidt snerpet

Anmeld

6. september 2011

aya-zia

-Sigrid- skriver:

Og min datter får ikke lov til at have bikini på (ud over stranden) før hun får mens og bryster, tror jeg 

Syntes det er fint at dine piger har badedragt på - og de er rigtig fine

godt så... og mange tak

Anmeld

6. september 2011

-Sigrid-

Madam Blå skriver:

Uh - den har jeg diskuteret mange gange! Kan slet ikke se, hvorfor man skal have bikini på når man er i svømmehal. Stranden, det er en helt anden ting - og der er det helt okay. Men synes slet ikke at en bikini hører sig til i svømmehallen. Jo, de bikinier, der faktisk holder på barmen, og dækker bare halvdelen af bagen.. De er helt ok. Men synes så absolut ikke at de der trekantsbikinier hører sig til i en svømmehal. Og kan slet ikke forstå, at folk gider. Det hele hænger jo ud, og de må bruge meget tid på at rette på barmen osv.

Hvis min datter ville have bikini på, så er jeg ret så sikker på, at hun måtte nøjes med badedragten. Med mindre det er en bikini fra speedo eller lignende.

Så er  de fleste vist

Anmeld

6. september 2011

aya-zia

Madam Blå skriver:

nej sådan har jeg det også... der var bare nogle forældre der kiggede TOTAL ondt på mig da jeg sage til mine piger at de ik fik andet på

Anmeld

6. september 2011

Madam Blå

-Sigrid- skriver:

Så er  de fleste vist

Gad vide hvorfor jeg egentlig har det sådan.. Har du det også sådan?

Men har aldrig brudt mig om at have bikini på i en svømmehal..

Anmeld

6. september 2011

aya-zia

morethanperfect skriver:

Badedragt .. Syns det er forkert at gi piger bikini på . :/

De super fine i badedragt !

tak.... jeg syntes også det er forkert i svømmehallen men ved stranden gener det mig ikke

Anmeld

6. september 2011

SussieThyssen

Mine har altid haft badedragt på, så det kan jeg da ikke se noget underligt i.
Og småpiger i den alder har absolut ingen facon, der kan hjælpe med at holde noget på plads, så trusser og top let kan ryge af, det sker ikke med badedragten.
Så jeg synes da, at du er en fornuftig mor.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. september 2011

Madam Blå

aya-zia skriver:

nej sådan har jeg det også... der var bare nogle forældre der kiggede TOTAL ondt på mig da jeg sage til mine piger at de ik fik andet på

Det må de forældre sgu selv om! Synes det er underligt at man klæder børn i noget, som for mig er en smule udfordrende..

Men vi har vel hver vores grænser, og så længe vi har det godt med at putte vores børn i diverse, så er det vel ok. Og jeg har fuld respekt for at du tog kampen med pigerne og ikke gav dig

Anmeld

6. september 2011

-Sigrid-

Madam Blå skriver:

Gad vide hvorfor jeg egentlig har det sådan.. Har du det også sådan?

Men har aldrig brudt mig om at have bikini på i en svømmehal..

På mig selv, når jeg er afsted i svømmehal syntes jeg det er okay, men jeg har også "store" badedragte på, som faktisk dækker  Syntes det er svært at finde en pæn og sød badedragt som ikke bliver for "mor-agtig" 

Men den der med små piger i noget tøj som ofte er meningen at det skal ligge op til at man skal se deres kroppe Og maven er altså sexet, syntes jeg  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.