Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alt til prinsessen, 62 & 68
Pakken indeholder 50 dele.
Det er ikke alt der er billeder af, men alt er i en pæn stand og ikke brugt ret meget.Sælger helst det hele samlet.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har du fået det solgt? Min datter kan nemlig ikke passe 62 mere. Men synes det i 68 ser fint ud.
Saram skriver: Har du fået det solgt? Min datter kan nemlig ikke passe 62 mere. Men synes det i 68 ser fint ud.
Nej, 68 er ikke solgt :-)
Skal jeg tælle sammen hvor meget der er i 68?
Hej igen.Jeg har talt sammen, der er følgende i str. 6810 par bukser1 par leggins7 natdragter16 korte bodyer12 lange bodyer7 langærmede trøjer1 t-shirt2 tunikaer.1 varm jakke m. hue.
I str. 62 er der følgende:2 sparkedragter1 par smækbukser1 cowboy-kjole4 natdragter1 flyverdragt7 kortærmede bodyer9 langærmede bodyer5 par bukser2 t-shirts5 langærmede trøjer1 par leggins1 adidas sæt i lyserød (vardigan m. bukser) 2 cardigans
Tina&Laura skriver: Hej igen.Jeg har talt sammen, der er følgende i str. 6810 par bukser1 par leggins7 natdragter16 korte bodyer12 lange bodyer7 langærmede trøjer1 t-shirt2 tunikaer.1 varm jakke m. hue.
Har du evt. mulighed for at tage et billed af alt i str 68?
Saram skriver: Har du evt. mulighed for at tage et billed af alt i str 68?
Det kan du tro, det gør jeg lige senere.
Her er alt i str. 68, der er rettelse i antallet af stykker tøj da jeg havde overset noget i første omgang - der er billeder af alt. Der er følgende:10 par bukser1 par leggins7 natdragter17 korte bodyer12 lange bodyer7 langærmede trøjer1 t-shirt2 tunikaer.1 varm jakke m. hue. 3 par strømper1 par strømpebukser
Tina&Laura skriver: Her er alt i str. 68, der er rettelse i antallet af stykker tøj da jeg havde overset noget i første omgang - der er billeder af alt. Der er følgende:10 par bukser1 par leggins7 natdragter17 korte bodyer12 lange bodyer7 langærmede trøjer1 t-shirt2 tunikaer.1 varm jakke m. hue. 3 par strømper1 par strømpebukser
Hvad skal du have for det hele?
Saram skriver: Hvad skal du have for det hele?
Der er 62 dele, tænker måske at hvis vi siger 600 - så betaler jeg porto m. forsikring?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128