smerter i ribben s:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Mor til Mike

jeanett1988 skriver:

Jeg døjer også med mange smerter ved ventsre ribben. Var ved jm sidste onsdag og nævnte det overfor hende. Da hun så undersøgte maven kunne hun godt forstå jeg døjede med ømme ribben, da babyens fødder lå lige opad ribbenene i venstre side.

Så nu er jeg mere rolig, efter jeg ved det bare er baby som sparker sin mor 

Det rart at vide man ikke er den eneste der døjer med de smerter.. men ja, det er jo fantastisk at det er ens barn der gør det, det bare træls at det skal gøre så nuller naller :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Frk.Munk

Misselbek skriver:

Siden i går har jeg haft rigtig mange smerter i venstre ribben, så slemt at jeg virkelig ikke kan ligge på siden og når jeg vender mig gør det forfærdeligt ondt. Når jeg bare går rundt er jeg SÅ øm deromking, og når jeg bevæger armen er det rigtig smertefuldt..  Nogen der har prøvet lignende? og hvad kan det være? 

Jeg har ikke prøvet det selv, men jeg håber for dig det hurtigt går væk igen - det lyder ikke rart. Måske skulle du kontakte Jordemoderen, fødegangen eller vagtlægen?

Sender lige et klem  god bedring

Anmeld

7. september 2011

jeanett1988

Misselbek skriver:

Det rart at vide man ikke er den eneste der døjer med de smerter.. men ja, det er jo fantastisk at det er ens barn der gør det, det bare træls at det skal gøre så nuller naller :p

Ja det er træls det skal gøre så ondt, men vi må bare holde ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.