smerter i ribben s:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.122 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. september 2011

Mor til Mike

Siden i går har jeg haft rigtig mange smerter i venstre ribben, så slemt at jeg virkelig ikke kan ligge på siden og når jeg vender mig gør det forfærdeligt ondt. Når jeg bare går rundt er jeg SÅ øm deromking, og når jeg bevæger armen er det rigtig smertefuldt..  Nogen der har prøvet lignende? og hvad kan det være? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

cami87

jeps du er ikke alene  føler batre slet ikke der er plads til bebs mere..

Anmeld

6. september 2011

Mor til Mike

cami87 skriver:

jeps du er ikke alene  føler batre slet ikke der er plads til bebs mere..

Okay mange tak! det beroligere mig.. 

Træls at det skal gøre så ondt..

Anmeld

6. september 2011

cami87

ja det er møg træls.. nogen gange har jeg svært ved at komme op fra sengen om morgen, fordi jeg føler ikke jeg kan bukke mig sammen, pga smerte deroppe...

Anmeld

6. september 2011

Mor til Mike

cami87 skriver:

ja det er møg træls.. nogen gange har jeg svært ved at komme op fra sengen om morgen, fordi jeg føler ikke jeg kan bukke mig sammen, pga smerte deroppe...

Lyder pænt voldsomt! håber ikke det bliver værre ved mig, det er da godt nok en forfærdelig smerte

Anmeld

6. september 2011

Sifling

Min højre side er helt "ødelagt", fordi han har en ide med at han skal skubbe sine små fusser derop, og har han haft i maaange uger nu Syntes kun det er blevet være, selvom maven er faldet ned
Men nu er jeg 38+3, så satser på han snart skubber den anden vej i stedet

Anmeld

6. september 2011

Holbæktrunten

Misselbek skriver:

Siden i går har jeg haft rigtig mange smerter i venstre ribben, så slemt at jeg virkelig ikke kan ligge på siden og når jeg vender mig gør det forfærdeligt ondt. Når jeg bare går rundt er jeg SÅ øm deromking, og når jeg bevæger armen er det rigtig smertefuldt..  Nogen der har prøvet lignende? og hvad kan det være? 

Ja, de kan sparke godt fra derinde :0) min svigerinde blev hasteindlagt i uge 30, pga mistanke om sprængt blindtarm - så ondt havde hun. Det viste sig 'bare' at være knægten der havde brugt hendes ene æggestok som fodbold, så hun havde et kæmpe hæmatom på den ( blåt mærke)

Anmeld

6. september 2011

Mor til Mike

Sifling skriver:

Min højre side er helt "ødelagt", fordi han har en ide med at han skal skubbe sine små fusser derop, og har han haft i maaange uger nu Syntes kun det er blevet være, selvom maven er faldet ned
Men nu er jeg 38+3, så satser på han snart skubber den anden vej i stedet

av for søren .. Men ja du er tæt på målet, så stopper det jo snart 

Anmeld

6. september 2011

Mor til Mike

Holbæktrunten skriver:

Ja, de kan sparke godt fra derinde :0) min svigerinde blev hasteindlagt i uge 30, pga mistanke om sprængt blindtarm - så ondt havde hun. Det viste sig 'bare' at være knægten der havde brugt hendes ene æggestok som fodbold, så hun havde et kæmpe hæmatom på den ( blåt mærke)

wow.. det utroligt at der kan ske sådan noget! Krydser fingre for det ikke bliver værre, synes godt nok jeg er helt smadret efterhånden

Anmeld

6. september 2011

jeanett1988

Misselbek skriver:

Jeg døjer også med mange smerter ved ventsre ribben. Var ved jm sidste onsdag og nævnte det overfor hende. Da hun så undersøgte maven kunne hun godt forstå jeg døjede med ømme ribben, da babyens fødder lå lige opad ribbenene i venstre side.

Så nu er jeg mere rolig, efter jeg ved det bare er baby som sparker sin mor 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.